Sneeuw in Arnhem..

Lieve allemaal,
Ineens een lekkere laag sneeuw hier..gaat hard!
Stond vanmorgen al overdwars in de straat met de auto, zo glad was het!!
Gisteren snowboots gekocht voor Lieve, wat een timing he!!
Moet er zo uit voor wat boodschappen, dus uitkijken maar!
allemaal genieten als er sneeuw ligt he!!
Fijne dag!
Gr Rina

jaaaa... hier aan de andere kant vd straat ook sneeuw! haha...
Wij hebben de slee al uit de schuur getrokken en sleetje gereden!

Rest van Nederland ook sneeuwpret??

Groetjes Saskia.

In Zeeland een laagje sneeuw, maar nog niet echt op het gras. Maar zo te zien op het weerbericht komt er vanmiddag een flinke laag sneeuw. Gisteren heeft mijn man een slee gekocht bij Intertoys, een mooie houten. En vorige week kocht ik voor Isabelle al snowboots! Dus wij gaan als Charlotte slaapt ook erop uit (in de tuin met om de paar minuten een oog door het raam in de kinderwagen hoor....hihi)
Ik vind het wel leuk die sneeuw, vooral voor de kids, alleen moet we er vanmiddag nog wel met de auto doorheen, want we moeten allemaal een vaccinatie gaan halen.
Wel lekker kerstgevoel krijg je ervan.

Groetjes Babybelle

JAAAA hier ook sneeuw! Super leuk! Er lijkt hier ook een flink pak te vallen!
De kinderen zijn nog wel wat verkouden, maar als ze na de boterham geen koorts/verhoging hebben pak ik ze goed in en ga ik ook even sleetje rijden hoor!

hier in het noorden ook een mooi laagje sneeuw,was net al buiten met anouk maar ze moest wel even aan de kou wennen.
zal ook maar snowboots halen,in gewone laarzen heeft ze koude voeten.

veel sneeuwplezier

gr petra

Hier in het zuiden (Brabant) helemaal niets!
Net een uurtje geleden viel en sporadisch een vlokje uit de lucht maar dat was het dan ook wel.
Ben benieuwd of hier nog verandering in komt want Sven vindt de sneeuw helemaal geweldig.

Groetjes,
Maike

hier vanavf gistermiddag al sneeuw!!
vanaf gisteravond en vanacht was het gestopt met sneeuwen en sinds vanmorgen sneeuwt het nu nog steeds....... er ligt al een mooi pak en het lijkt erop dat het nog wel eventjes door gaat sneeuwen!
weet niet of ik er nu zo blij mee ben want moet straks werken tot vanavond en morgenvroeg ook weer om 7 uur beginnen en hou niet zo van gladde wegen , maar vind dit wel heel mooi lijken hoor!!
en nu maar hopen dat het blijft tot volgende week!!!!

Hier in purmerend ook sneeuwpret!!
Daniëlle wilde gelijk naar buiten om met de sneeuw te spelen. Gisteren hadden we al mooie roze snowboots gekocht dus dat kwam mooi uit.
We zijn ook maar naar het winkelcentrum gewandeld want ik wilde de auto niet pakken.
Ook gelijk foto's gemaakt, want de sneeuw begint alweer te smelten hier.

Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan