Sneeuw in Arnhem..

HOIHOIHOIHOI

Ook hier sneeuw.
Vannacht is er een flink pak gevallen en wat hebben we genoten in de sneeuw vanmorgen.
Lang leve de sneeuw, de kinderen waren heel erg lief.
Dus van mij mag er elke dag sneeuw vallen. haha.
Anne-Sophie vind het enger dan Roderick. Die vond het zo leuk en viel regelmatig op zijn gatje. maar hij stond weer op en ging vrolijk verder. Ik hoop dat we vanmiddag na half 4 nog een poosje kunnen.
Iedereen veel sneeuwpret

Groetjes Marianne

HOIHOIHOIHOI

Ook hier sneeuw.
Vannacht is er een flink pak gevallen en wat hebben we genoten in de sneeuw vanmorgen.
Anne-Sophie vind het enger dan Roderick. Die vond het zo leuk en viel regelmatig op zijn gatje. maar hij stond weer op en ging vrolijk verder. Ik hoop dat we vanmiddag na half 4 nog een poosje kunnen.
Iedereen veel sneeuwpret

Groetjes Marianne

HOIHOIHOIHOI

Ook hier sneeuw.
Iedereen veel sneeuwpret

Groetjes Marianne

Hier ook onwijs veel sneeuw, en het sneeuwt nog steeds!!! Straks lekker sneeuwpret buiten, sleetje rijden en zo!!! Alleen vind t wel lastig om nu boodschappen te gaan doen, met zo'n kleintje!!! Tis wel erg koud en nat buiten!

Groetjes

Hallo!
Hier ligt echt heeeeeeeeeeeeeeeeel veel sneeuw. Ben net laarzen wezen kopen voor me zelf, anders gaan mijn mooie leren laarzen stuk ze zijn ook nog spekglad, dat had ik gister vernomen toen ik op mijn rug lag in de sneeuw. HIHI.
Jesse heeft midden ooronsteking, dus die vind de sneeuw nu niks aan, ik popel om een sneeuw gevecht te houden en een sneeuwpop te maken, hihi, misschien moet ik maar even alleen naar buiten.

Ik moet het weekend weer werken en dan verwachten ze nog meer sneeuw, Dan vind ik het niet fijn om te rijden.

Gr Linda

Terug
Bovenaan