sneeuw of ski kleding

Hoi meiden,

Wat ik zoek is natuurlijk sinds er overal sneeuw ligt een spelt in een hooiberg.

Ben na het eten met Daniel weer naar buiten geweest en dikke broek, sjaal, muts, trui en alles natuurlijk aan, maar na een half uurtje in de sneeuw gespeeld te hebben moest hij huilen van de kou.
Vond het zo sneu, dus ik heb hem binnen lekker opgewarmt in mn vest, maar vooral zn voetjes en beentjes waren heel koud.

Nu zoek ik dus iets van een skibroek of zoiets, en snowboots.
Hier op het dorp dacht ik al dat ze het niet zouden hebben en heb eigenlijk alles (zoveel is het niet) al gehad en nee hor, niemand heeft wat.

Weten jullie bij welke winkels ik het eventueel kan proberen?
En wat voor prijsklasse dat ongeveer is?

Liefs Marina

Hoi,

Bij de hema hebben ze sneeuwpakjes voor een leuke prijs!
En voor sneeuwlaarsjes kun je ook bij hema-scapino-schoenexpres gaan kijken, sportzaken hebben het ook maar daar is het vaak een stuk duurder!

Gr MJ

Hoi,

Ik heb Myrthes pak bij H&M gekocht. Verder heeft Hans textiel, Prenatal en marktplaats broeken en pakken.
Snowboots heb ik bij Prenatal gekocht, aangezien Myrthe maatje 21/22 heeft. De 'gewone'schoenewinkels beginnen met maatje 24.
Heel veel succes.

Liefs Irene

Hee hoi,

Skibroek heb ik via een collega gekregen, idd ideaal! Ik zou kijken bij de H&M (online), scapino, bristol?

Snowboots heb ik bij de Welkoop gekocht, ze waren vorige week in de aanbieding 11 euries.

Suc6 met je zoektocht!

Liefs Lientje

Heb op marktplaats gekeken bij kinderen en baby's maar daar heb ik wel een skibroeken gezien maar vanaf maatje 140.

Ga morgen wel even in amersfoort kijken met jullie tips in gedachten.
Dankjewel daarvoor,

Liefs Marina

heyhey

had hij alleen maar een broek aan dan?
das idd veelste koud.
nathalia draagt nu naar buiten:

een malloit (hebben ze ook voor jongens)
een dikke broek
een trui
een dikke winter jas
handschoentjes
laarsjes (geen kaplaarzen want die kouden geen warmte vast!)
muts,
sjaal

morgen gaan we kijken voor een nieuw skipakje
want haar oude past ze niet meer.
had er nog 1 van vorig jaar.
maat 80, dus d8: die moet ze nog makkelijk passen.
klopt ook wel, mouwen en broekspijpen zijn zelfs nog te lang.
maar we krijgen haar rits niet meer dicht door die dikke buik en trui whahahaha

succes met shoppen :p

liefs, do

haha do, ik heb hem idd met ontbloot bove lijf en blote voeten naar buiten gestuurd, hihi

Nee had ook kniekousen aan (hihi kwamen tot zn bovenbenen) deze zijn alleen niet zo dik als skisokken
een gevoerde broek, een shirt met lange mouwen, een vest een bodywarmer, een sjaal en een dikke winterjas.
Wanten trekt ie echt niet aan, tig keer aan en uitdoen heb ik die maar uitgelaten.
Hih heb alleen geen snowboots maar had zn regenlaarzen aangedaan,
dus was toch te koud.

Zn bovenlijfje was ook best nog wel warm maar zn beentjes, voetjes waren gewoon heel koud.
Hopelijk is dat met skibroek en snowboots anders.
Maar do jij ook veel shopplezier!
Ik ga zo over 10 minuten weg, hihi
Nog effe schoenen aan doen en bij Daniel jas en schoenen en dan kunnen we weg,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan