sneeuw of ski kleding

Heb bij prenetal een ski jasje en broek weten te scoren, het is wel maat 98 en nu denk je huh?
Het is idd aan de ruime kant maar hoef zn broek niet om te slaan ofzo dus valt wel mee.

Ben bij hema, v&d, h&m, c&a, anwb, scapino en nergens hadden ze wat.

Nu nog snowboots....... ook die waren overal uitverkocht of weg.... dus als iemand een tip heeft?

Liefs Marina

Hoi hoi,

Hier ook zo'n meisje dat niet kan wachten totdat ze naar buiten kan. Heb haar gisteren in de sneeuw dan ook warm aangekleed. Dikke gevoerde broek, truitje en daaroverheen een warm vest. Sjaal om en winterjas aan. Muts wil ze alleen op als wij die ook op hebben dus papa en mama allebei met de muts op. Handschoenen wil ze absoluut niet aan dus na een tijdje is het huilen, omdat ze koude handen heeft.
De snowboots hebben wij bij de schoenenreus gekocht voor 10 euro.
Ze wil nu geen andere schoenen meer aan dan haar snowboots.

Succes met zoeken.
Groetjes Anne

Hoi hoi,

Grappig dat meerdere kids handschoenen niet aan wil. Myrthe heeft dr lesje geleerd. Die wilde ook niet, totdat het pijn deed van kou, nu vraagt ze er zelf om hahahaha.

Liefs Irene

Vrijdagavond was er bij ons op dorp een kerstmarkt, en Daniel wilde pertinent geen handschoenen aan.
Na half uurtje moest hij huilen van de zere handjes zo koud waren ze.
Zaterdag in de stad had hij zn lesje wel geleerd want hij heeft braaf zn wantjes aangehouden en zodra hij maar dacht dat ze uitgingen, riep hij gauw mama, hihi

Vanmorgen lekker met hem naar de berg geweest en manlief en Daniel lekker van de berg afsleen, maar hij hield dapper zn wantjes aan, hihi

Liefs Marina

Hoi hoi,

Hier net 2 uur in sneeuw gespeeld. Myrthe hield ook nu dr handschoenen aan en deed al blij mee met sneeuwballen gooien hahahaha.
Rent ze naar me toe en gooit dr balletje hahahaha.

Liefs Irene

Hier had Minoux eindelijk een half uurtje d'r handschoenen aan, maar uiteindelijk gingen ze toch weer uit.....grrr. Helemaal versteende handjes natuurlijk. Tja wat moet je dan....

....... ik had Daniel zn handje onder mn trui/hemd op mn blote warme buik gelegd, en hij bleef heel lief zitten toen hij voelde dat het daar lekker warm was.... hihi...... voor mij effe slikken maar jah, als hij stopt met huilen en je ziet dat hij het fijn vind!!

Liefs Marina

hey marina

hahaha nee ik snap heus wel dat je hem niet alleen met een broek naar buiten stuurt :p
zo bedoelde ik het oo kniet. bedoelde: had hij niks onder de broek :p
nathalia krijgt een malliot en een broek aan van mij.
want alleen een broek is wel erg koud met die sneeuw troep :p (inmiddels is hier alles weg hoor)

ook ik ben geslaagd voor een nieuw skipak. die van vorig jaar paste ze niet meer :p
maat 92!!!! terwijl ze maat 80 van kleertjes heeft.

liefs, do

Terug
Bovenaan