sneeuw

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Toen wij vanochtend wakker werden bleek er een enorm pak sneeuw te liggen. Ik denk wel 10 cm. De hele wereld is wit. Nu had ik mijn zus uit Voorburg aan de telefoon en daar is dus helemaal niets gevallen. Hoe zit dat bij jullie?
En dan nog een vraag. Ik ben echt een enorme muts, vind sneeuw mooi om te zien maar blijf dan wel het liefst binnen. Nu moet ik wel echt naar buiten want mijn schoonouders komen eten en ik moet dus boodschappen halen. Hoe doen jullie dat met de kids? Ik word er al helemaal eng van als ik er aan denk dat Marissa in de sneeuw gaat lopen maar kan me wel voorstellen dat het voor haar heel leuk is. Trekken jullie oude kleren aan bij de kids of hoe gaat dat?

groetjes Linda

Hoi Linda,

Hier in Apeldoorn ligt ook sneeuw. Ik vind het ook een geweldig gezicht.

Met je vraag over hoe te doen met Marissa kan ik je niet echt helpen. Maaike loopt nog niet echt los dus als we naar buiten gaan dan zet ik haar eigenlijk altijd nog in de wagen. Maar ik denk dat je het gewoon moet proberen. Anders neem je toch voor de zekerheid een wagen mee. Lijkt me helemaal leuk voor haar om te lopen in de sneeuw. En over de kleertjes. Gewoon een spijkerbroekje en een jas maar misschien de nieuwste schoentjes. Kleren kun je toch gewoon wassen maar schoenen is wat lastiger.

Succes en maak je foto's van Marissa in de sneeuw?
Inge

Hoi Linda,

Toen wij vanmorgen Eva naar school moesten brengen, heb ik Bas gewoon in de buggy gezet. Toen we weer thuis kwamen, heeft hij een poosje in de tuin gespeeld. Hij vond het maar raar dat koude witte spul.

Ik zou Marissa ook lekker ingepakt in de buggy meenemen als je boodschappen gaat doen. Als je dan weer thuis bent, dan kun je haar toch ook even lekker in de tuin laten lopen. Heb je al regenlaarsjes voor haar? Die kunnen nu prima! En heeft ze natte kleren als je weer naar binnen gaat, dan kleed je haar gewoon om......

Ik ben benieuwd wat je meissie er van vindt.

Groetjes, Karin

Hoi hoi,

Ook hier lag sneeuw toen we beneden kwamen.
Rik stond gelijk met zijn neus aan het raam geplakt te roepen eeuw eeuw eeuw!!
Dus ja kleren aan en de tuin in! En ja dan word ie nat, maar goed gewoon omgekleed en lekker een bak warme thee en hij was weer helemaal gelukkig! En wat Karin zegt, laarsjes zijn iedeel met dit weer!

X Saskia

Ook hier ligt sneeuw, vanmorgen maar meteen een slee gekocht.
Gewoon zo'n simpel plastic ding. Dekentje erin, Vera erin en heerlijk een klein stukje (want mama is snel moe, beroerdheid wordt gelukkig minder) gewandeld. Vera vindt het super.
Zal binnenkort eens proberen om wat fot's te plaatsen.
liefs daan

Hoi,

Hier in Amstelveen schijnt het zonnetje ook en met de blauwe lucht erbij krijg ik zo'n zin in vakantie! ;-)

Groetjes,
Shivana

hier was het de hele ochtend prachtig weer!!!!!
het zonnetje schijnde heerlijk fel
alleen nu begint het net erg grijs en donker in de lucht te worden dus wie weet komt de sneeuw nu wel deze kant.......
het is wel ijzig koud hier

liefs ilona

Terug
Bovenaan