sneeuw

hallo!!1

hier lag ook aardig wat sneeuw.
met boodschappen doen had ik lorena gewoon in de wagen samen met dario.
duowagen.

na die tijd ben ik nog even lekker met lorena wezen lopen,
toen dario sliep. zieke  papa lette even op hem.

maar lorena vond het vreemd maar ook prachtig.
ik heb een collage gemaakt van de foto's

liefs wendy

Wij wonen in kerkrade(zuid limburg) en hier ligt echt een dik pak sneeuw. Ik wou net de slee uit de stal gaan pakken maar heb eerst de sneeuw voor de deur weg moeten vegen anders kreeg ik hem niet open. Mijn schoonmoeder komt zometeen op yara passen en dan ga ik met fenna een wandeling met de slee maken. Ben eens benieuwd hoe ze dat zal vinden.
Ik maak wat foto's en dan kijk ik of ik ze straks erop kan zetten.

liefs nancy

Nou Marissa en ik zijn naar buiten geweest. Eerst mocht ze even in de achtertuin. e liep voorzichtig richting de sneeuw en rende toen meteen weer naar binnen en was niet meer naar buiten te krijgen. Toen gingen we boodschappen doen. Ze mocht naast de wagen lopen. Ze zette twee stappen in de sneeuw en verdween er tot haar knieen in. Ze wilde meteen in de wagen zitten en wilde er niet meer uit. Ze lijkt dus op haar moeder. Dat is dan haar Braziliaanse helft die zich afvraagt of Mama helemaal gek is met dat witte koude spul :) Ik moest er wel om lachen. Ik heb wel snel nog wat foto's van haar kunnen maken in de sneeuw

groetjes Linda

Haha, moet wel lachen om Marissa.
Hier helaas nog geen sneeuw. . . lijkt me geweldig en ik denk dat Daniëlle het ook wel leuk zou vinden, nou wie weet komt het nog richting Purmerend???

Groetjes van Sonja

Hee hallo!

leuk he die sneeuw! hier ligt al sinds begin december een enorm pak sneeuw. Alice vind het helemaal geweldig maar ja die is natuurlijk ook een echt canadeesje!
 Alice loopt alleen nog niet en zit dus buiten gewoon in haar wandelwagen of in de slee. Daarnaast is het hier nogal koud en gaat ze dus als ze al naar buiten mag alleen in haar complete skipak en die is waterdicht.

Groetjes en geniet ervan
Alberdien

Hoi!
Hier in Arnhem, ook een lekkere witte deken!
Heerlijk, en ik hoopte erop..
Ben vandaag vrij en de kids hadden weer hun eerste schooldag..
Lekker de snowboots allemaal aan, en lopen naar school..Lekker kraken door de sneeuw..
De oudste is vanmiddag bij een vriendinnetje geweest, en daar  hebben ze de hele middag buiten gespeeld.
Lieve vond het ook mooi, en heeft er ook even doorgelopen..
De zon scheen alsof het zomer was!!
Het leek wel de wintersport..haha, maar dan thuis.
Ik heb genoten...Morgen werken..jammergenoeg..
Vannacht is de temperatuur van -15 voorspeld..dat is echt koud voor onze begrippen he!!
En overdag toch ook nog -5 tot -8..voor morgen..
Allemaal genieten..Gr Rina

Hier zie je Lieve..vanmorgen gemaakt onderweg naar huis...
Heerlijk zo'n pak droge sneeuw..
Gr Rina

hier in Zaandam nog helemaal niets!
Ik hou zelf meer van de warmte en Sarah vind de sneeuw vooral mooi om naar te kijken en niet om in te lopen..heeft ze dus van mij hihi. Vorige keer stod ze heel blij in de erker met haar hoofd bij het raam sneeuw sneeuw te roepen en buiten deed ze dus geen stap . Ik hoop dat er hier nog wat valt want morgen ben ik vrij dan kunnen we even de sneeuw in...wie weet vind ze het nu wel leuk.

groetjes en allemaal een warme nacht gewenst
Tamar & Sarah

Terug
Bovenaan