SNEEUW!

hier ligt ook echt een dik pak sneeuw en het sneeuwt nog!
Alleen jammer dat wij (nog) geen slee hebben, we gaan straks even kijken maar zal wel overal uitverkocht zijn.
Anders maar een sneeuwpop maken!

Groetjes van Sonja en veel sneeuw- en ijspret toegewenst en doe voorzichtig als je nog de weg op moet!

Hier,tilburg,lag al een behoorlijk pak, maar nu nog meer! Net een rondje gesleed en de hond tegelijkertijd uitgelaten! heerlijk!

We wilden vanavond eigenlijk naar Roosendaal voor de sbs kerstparade, maar dat laten we maar uit ons hoofd!

Veel plezier allemaal vandaag!

Hier sneeuwt het ook flink. Ook wij hebben nog geen slee maar die gaan we zeker vandaag ook niet halen. Ik zou vandaag eigenlijk naar Amersfoort gaan naar mijn vader maar dat hebben we geannuleerd. Zowel de ANWB als de NS geven een negatief reisadvies af dus vandaag maar veilig binnen blijven

Ehhh, Mees en ik vieren vandaag onze verjaardagen..[ 7 en 37..haha]
Maar er bellen al wat mensen af..begrijpelijk hoor..Maar voor ons niet leuk..Moeten we drie dagen taart eten straks!
Er is hier vannacht ook best wat bijgekomen, en koud!!!
Mees krijgt straks wel een slee, van mijn zus..Die woont gelukkig in de buurt, dus komt wel!
Zal hij wel leuk vinden denk ik!!
Fijne dag allemaal!
Gr Rina

nou heh wat een sneeuw!!
Heel Nederland ligt plat! tjonge jonge.. in Noorwegen gaat t toch ook altijd goed :-S !?
Ik ben vanmorgen met de auto naar de sportschool gereden/gegleden.. en die zit boven t zwembad, maar die ging dicht omdat ze het niet warm kregen door een defecte ketel! Ik kon wel sporten maar zag uit t raam elke keer ingepakte kindjes met ouders aankomen en een paar minuten later weer terug hobbelen naar de auto, zo sneu!
Als Birgit zo wakker is gaan we een sneeuwpop maken (als t lukt met die stuifsneeuw) en misschien nog ffies sleeen!
Gelukkig heb ik geen verplichtingen :)

Nou we hebben een slee geleend van de buren want ik wilde niet met de auto naar de winkel.
We hebben pret voor 10 gehad en een sneeuwpop gemaakt!
Kleine ligt nu lekker warm in bed.

Gr. Sonja

Terug
Bovenaan