Owh wat een heerlijk weer....er ligt hier zeker 40 cm! En omdat ik gisteravond met mijn auto nog weg ben geweest, staat mijn auto zelfs hoger dan de rest op de parkeerplaats....is géén gezicht haha!
Wij waren vanochtend om half 12 buiten maar toen sneeuwde het zo erg, we zijn in het park even gaan sleeen met de buren en de kids! Uiteindelijk zijn de buuf en ik naar de supermarkt gelopen voor Gluhwein....wij waren de enige twee debielen, plus 5 medewerkers in de hele winkel, alleen nergens geen Gluhwein. Dus toen maar weer naar huis, zagen we een auto wegslippen en vastlopen, dus samen met nog een voorbijganger, deze beste meneer op weg geholpen en toen lekker warme choco gedronken!
Maar de andere buurman stond ook al voor de deur! Dus hup weer de kids aangekleed en weer naar buiten, sneeuwballengevecht. Weer met z'n allen naar het park...tja toen een sneeuwballengevecht met ongeveer 30 buurtje en van de heuvels af sleeen!
Echt ik heb zo genoten van deze dag...heerlijk!! We hebben afgesloten om bij de buren te gaan eten....echt super!!
Ik heb nu ook vakantie en daar geniet ik echt van, nu mijn man ook weer een baan heb en wij donderdag op vakantie gaan....ik heb er echt zin in...er mag van mij nog véél meer vallen!
Groetjes Angel