Sneeuw!!

Mama, kijk eens naar buiten, haha, was meteen wakker, we zouden eigenlijk naar mijn ouders gaan vandaag,(normaal al een dik uur rijden) maar blijven lekker thuis en trekken dadelijk de sneeuwpakken weer aan!
Hebben jullie ook allemaal weer sneeuw liggen?
Volgens mij word ook zijn 2e verjaardag weer wit,haha, vorig jaar had het ook al gesneeuwd op zijn verjaardag en aan het einde van de week wordt er nog een lading verwacht, kunnen ze toch nog buiten spelen!
Nou veel sneeuwpret gewenst!

Gr MJ

Hier ligt nog geen centimeter sneeuw (omg Rotterdam Zuid). Maar we zijn net terug uit Oostenrijk, dus we hebben wel genoeg sneeuwpret gehad!

Wij hadden gisteren een heel pak sneeuw liggen.
Maar ondertussen is het al grote deels weg .
Van mij mag het ook weg blijven met al dat geglibber ben gisteren ook bijna flink onderuit gegaan. Morgen moet ik Milton weer naar school brengen met de fiets of de buggy voor shanice en als er zo een pak sneeuw ligt kom ik met beide er niet doorheen.

groetjes lisette

zoals reisa al zei: hier ligt dus (weer) niks.
gister ochtend nog geen cm, mocht echt geen naam hebben.
t zonnetje schijnt nu vollop in mn woonkamer. heeft ook weer zn charmes, zo midden in de winter :p

veel sneeuwplezier :D

liefs, do

Hier ligt deze keer ook nauwlijk iets, alles ziet wit maar denk dat het de 1 cm nog niet haalt.
Hopelijk valt er aan het einde van de week hier ook weer een pak zodat we weer lekker in de sneeuw kunnen spelen.
Vorige keer was het erg geslaagd,

Liefs Marina

Hey,

Wat een verschillende landschappen bij iedereen! Hier is ook alles weer bedekt onder een dik pak sneeuw en een lekker zonnetje erbij!
Er is gister wel 15 cm gevallen, als het niet meer is. Ook wij gaan vanmiddag lekker naar buiten, vanochtend was een pyjama party, soms ook lekker!

Liefs Lientje

Hier geen sneeuw, maar wel spekglad door ijzel.
Dat is toch minder...
Het is leuk als we nog een flink pak sneeuw krijgen, maar we zijn vorige week al behoorlijk verwend toen hier zo'n 20 cm. sneeuw lag, wat ook nog eens een tijdje bleef liggen.
Groetjes, Bianca.

Hier een dik pak sneeuw,we hebben net sleetje gereden met Nynke ze vond het weer prachtig.
'Rennen Papa"ze wilt de hele tijd dat papa met haar rent met de slee haha!
Ze zijn voor de deur nu op het ijs een schaatsbaan aan het maken.

Groetjes Stefanie

Terug
Bovenaan