Sneeuw!!

Hier in Deurne, (nb) ligt ook een paar centimeter, ik denk zo'n centimeter of 5. Heerlijk!! Hebben gister via MP een roze skipak en snowboots voor Indy op de kop kunnen tikken dus daar hebben we vandaag volop plezier van gehad!!
Ze wilde niet in de slee maar zelf de slee steeds trekken. "Selfe doen Mammie!!" hahaha.
Heerlijk genoten weer, helaas morgen weer werken na een week vakantie.
Groetjes!

Hier geen sneeuw, en eerlijk gezegd hoeft dat voor mij ook niet zo. Ik heb als een van de weinige mensen (lijkt wel) een kind dat sneeuw en kou helemaal niks vindt! Dus niks niet lekker sleetje rijden en spelen in de sneeuw. Neee, huilen in de armen van mama die ploeterend door de sneeuw gauw weer terug naar huis gaat!

Wij hebben ook geen sneeuw. Dus ook geen sneeuwpret. Maar als ik heel eerlijk ben, hoeft het ook niet meteen. Ik vind het maar niks om de weg op te gaan als er sneeuw ligt, of als het sneeuwt. Wat dat betreft mis ik het dus niet...
Maar ik wens iedereen natuurlijk wel veel plezier!

Het sneeuwt!!! Helaas moet ik vanmiddag werken (22.00 uur vrij)...en moet ik over een verlaten weg met daarnaast water...maar ik kan dat! Girlpower!!! ;) Veel suc6 met het door de sneeuw banjeren!

De sneeuwschuiver komt ieder uur voor m'n huis langs, dus dat betekent feest voor meneer, tractor, tractor! Hij vindt het te gek!

Liefs Lientje

Hoi meiden,

HEERLIJK vinden wij hier de sneeuw.
Alles bij elkaar denk ik dat hier zo'n 20cm lag (Alkmaar) en we vinden het heerlijk om te rollebollen in de sneeuw, Isabelle te leren sneeuwballen te gooien en een sneeuwpop te maken.
Helaas regent het nu al vanaf ongeveer 11uur, dus het wordt nu 1 grote papzooi.
Het is wel glad op de parkeerplaats (lees: ijsbaan), maar ik heb tegen iedereen in de familie gezegd, als ik er niet uit hoef, ga ik ook niet, dus verwacht geen onverwachte bezoekjes oid.

Terwijl ik dit type begint het te hozen.
Gelukkkig komt er binnenkort nog weer een lekker pak sneeuw.

Ik vind het jammer dat de mensen zo klagen: regent het, is het niet goed. SNeeuw het is het niet goed, is het koud is het niet goed, is het warm is het niet goed etc. etc.
Wij genieten dus nu volop van de sneeuw (zolang het duurt).
Veel plezier allemaal en breek niets!

Liefs Monica

Wij hebben net ook weer heerlijk sneeuwplezier gehad, ik heb graag sneeuw, ondanks de nadelen (oprit vandaag ook sneeuwvrij gemaakt,,pff)
Vind het niet zo'n probleem om te rijden, doe rustig aan als ik weg moet!
Maar de pret van het sleen en sneeuwballen en poppen vind ik super en hoe vaak krijg je de kans in dit kikkerlandje,,toch??!!

Gr MJ

Wij hebben net ook weer heerlijk sneeuwplezier gehad, ik heb graag sneeuw, ondanks de nadelen (oprit vandaag ook sneeuwvrij gemaakt,,pff)
Maar de pret van het sleen en sneeuwballen en poppen vind ik super en hoe vaak krijg je de kans in dit kikkerlandje,,toch??!!

Gr MJ

Gr MJ

Terug
Bovenaan