Sneeuwfoto's van vandaag!!! (wie ook?)

Hiya mommas!

Nah! Ik ben helemaal jaloers....sneeuw! Het is hier alleen maar ontzettend koud, en alles bevriest (inclusief mijn vingers als ik zo nodig een sigaretje moet roken, dat doen we niet in huis) maar mooi geen sneeuw. Wel in de staat NY maar uitaraard niet waar wij wonen....ik wil ook!!!!! Nog 8 dagen en dan zijn we daar.....dus kan iemand ff zorgen dat die sneeuw blijft liggen?!
Haha zal je net zien, komen wij in Nederland wordt het warmer en gaat het hier in NY sneeuwen...

Ajuus, ilja

Foto's van gisteren, toen hadden we een verjaardag in Brabant waar  een goede laag sneeuw gevallen was (bij ons lag er lang niet zo veel en vandaag ligt hier ook niets meer). Thom loopt na het feest met zijn zakje chips  naar de auto ..  

Groetjes Laura

Wat was het mooi gisteren hé!!!! leuke foto's!
Wij zijn na het eten en de afwas lekker naar buiten gegaan, flink stuk met de slee gelopen, sneeuwballen gegooid en een hele grote sneeuwpop gemaakt.
Helaas geen fototoestel meegenomen, maar wel ontzettend genoten van de sneeuw dus.
Het plan voor vandaag was met de slee naar school maar helaas, bijna alle sneeuw is weg! Het sneeuwt nu wel best hard maar het blijft niet liggen, jammer hoor.

groetjes Daniëlle.

ook hier in limburg is sneeuw gevallen en zijn papa en Daniëlle buiten gaan spelen.
ik kon binnen blijven, Janneke lag te slapen en ik had hoofdpijn...en nu blaasontsteking

uiteindelijk is er hier gister een pak van 8 centimeter gevalen maar was een groot deel deze morgen alweer weg...helaas voor de kids en het uitzicht maar voor de werkende wel veiliger...nu sneeuwt het weer dus wie weet...aankomende nacht gaat het in elk geval hier 5 graden vriezen brrrrrrrrrrrrrrrrrr

groetjes Veronique

Helaas geen foto's van de sneeuw.
We waren naar Soline gegaan, want ik wilde foto's gaan maken voor de kerstkaart in de sneeuw.
Maar Soline vond het allemaal best zolang ze dr kont maar in de sneeuw en wind had staan en Yoëll zette het op een brullen, omdat hij het zo koud had.
Was ook superkoud, staat nergens beschut en staat zo in de open vlakte.
UIteindelijk na een chocolaatje voor meneer en een droge, warmere stal voor mevrouw toch nog foto's op stal gemaakt.
Ondanks ik ze in de sneeuw wilde zijn het toch wel leuke foto's geworden.

Wil mn foto hier wel plaatsen, maar zo zonde als ik hem op hyves zet, dan ziet iedereen hem al dus moet even wat anders gaan verzinnen om hem hier te kunnen plaatsen.

Wat een lief ieniemienie sneeuwpopje.
Ik wordt altijd wel blij van sneeuw. Het landschap wordt er zo rustig van jammer dat het hier aan de kust altijd van heeeeeeel korte duur is.

Pauline, dan maak je een mapje forum aan en zet je dat op zichtbaar voor niemand... doe ik altijd haha

Terug
Bovenaan