Sneeuwpret

Heej do,

haha nee sneeuw vind ik echt niet erg, word je niet zo nat en klef van, en kan je tenminste plezier mee maken en geeft een hoop gezelligheid en speelplezier.
Ging met regen met Daniel wandelen, we waren de hoek om en hij wist niet hoe hard hij terug naar binnen moest rennen hihi kon ik er achteraan en terug.

Hier sneeuwt het weer vanaf een uur of vijf en er is alweer zo een 4 cm gevallen.
Wel heel gezellig!

Hopelijk komt er bij jullie allemaal ook een mooi pak sneeuw,

Liefs Marina

hahha daniel vind regen dus ook helemaal niks :p
nathalia ook niet. maar als het droog is, mag ze van mij door de plassen rennen en vliegen, en dat vindt ze dan weer helemaal geweldig!

net nog even met papa en mama naar buiten geweest.
hier sneeuwt het sinds een uurtje nu ongeveer, maar t mag geen naam hebben :S
op een speelpleintje lag nog wel een laagje sneeuw dus daar hebben we met sneeuwballen gegooid.
ze vond het wel grappig, om die ballen tegen papa aan te gooien hahahaha

hopelijk ligt er morgen een dik pak sneeuw, dat we een sneeuwpop kunnen maken :p

liefs, do

Hoi,

Hier ligt toch zo'n 5 cm (@ Do, woon toch niet ver bij je vandaan, jammer dat jullie niks hebben)
Myrthe rende door de sneeuw op haar snowboots, en wilde ook met sneeuwballen gooien.
Toen ze vanmorgen wakker werd en het zag riep ze al MOOI en wilde alleen maar naar buiten kijken haha.
Beneden ging ze voor de schuifpui zitten, ik moest ernaast zitten en vertelde ze me allemaal wat ze zag (? geen idee haha)
In boekjes kent ze wel sneeuwpop dus als ik sneeuw riep, riep zij POP haha.
Wantjes wilde niet aan, dus op gegeven moment brullen omdat ze blauwe handjes had. Ik ja dan moet je je wantjes ook aan.
Toen we daarna met auto naar kdv waren gegaan en ze daar eruit ging, riep ze gelijk AAN AAN... haha
Gelijk geleerd....

Liefs Irene

enne hopelijk snel meer sneeuw!!!!!

Hier lag vanmorgen ook zo'n 10 cm. sneeuw. En Do...ook ik woon niet heel ver van jou vandaan.
Het verschilt zo he...
Wij vanmorgen vroeg om 8 uur al naar buiten voor een sneeuwwandeling (ik denk...voordat evt. de dooi weer inzet). Minoux vond het wel leuk..Zie riep geen bah,maar "zand"...haha. Lekker er doorheen banjeren, later nog met de slee. En even voelen natuurlijk, maar dat was "nat".
@Irene: minoux wil ook die handschoenen niet aan. Na 7x uit en ik weer aantrekken gaf ik het op.... Dan inderdaad maar koude handjes.

Aan het eind van de dag was veel sneeuw weg, maar net begon het weer wat te sneeuwen. Hoop dat er vannacht nog meer valt en dan ook bij degenen die nog geen sneeuwpret hebben gehad.

Groetjes, Bianca

Ps: zullen we wat sneeuwfoto's op hyves zetten (aangezien dat hier nog steeds niet kan)?

Hee hoi,

Hier ligt in het hoge noorden zo'n 15 a 20 cm sneeuw.

Wat een fun hebben wij gehad, mama helpen met sneeuw schuiven, rollen door de sneeuw, schoppen in de sneeuw, grote ronde met de slee, enz. We vonden het beide super en daarna knal rode wangen en opwarmen met een kop thee, heerlijk!!!

Ik was blij dat ik voor hem via een collega al een skibroek had en vorige vrijdag bij toeval een paar snowboots had gekocht. Meneer voelde dus nog heerlijk warm toen we binnen kwamen.

Hopelijk morgen weer genieten van de sneeuwpret!

Liefs Lientje

Hello snowwomen!

Hier in het noorden een lekker dik pak sneeuw.
Isabelle en ik zijn vanmiddag lekker naar buiten gegaan, heerlijk vond ze het!
Ze wilde eerst ook haar wantjes niet aan, maar nadat ook haar handen blauw zagen van de kou riep ze al gauw om "handjes"!
Er ligt niet zoveel sneeuw als in Friesland, maar we hebben een mooie sneeuwpop gemaakt, die een lekker kusje van Isabelle kreeg.
Ik zet de leukste foto's zo nog even op hyves.

Veel plezier allemaal met de sneeuw!

Liefs Monica

Hier nog steeds sneeuw....
Helaas moest ik al om 7.30u beginnen tot 18.00u, dus geen sneeuwpret met mn kleine meisje, maar wel met de kids van mn werk.
En daarna lekker warme chocomelk met slagroom!!!!

Liefs Irene

hey irene

ja stom he. mn moeder zei ook al:
hier ligt zo'n 6 a 7 cm (in hoogvliet)
nou, ook vandaag is het hier echt bijna niks. mag echt geen naam hebben.
een sneeuwpop maken gaat bij ons niet door hahaha. nathalia riep vanochtend weer als eerste "bah" toen we de gordijnen open deden hahaha.

wat leuk dat myrthe het zo leuk vond.
en ja... dat eigenwijze kennen we hier ook :p

liefs, do

Terug
Bovenaan