Snel boos

Goh meiden, ik ben me toch snel boos! Had dit helemaal niet bij Sven zo. Echt snel kan ik in tranen uitbarsten of heel boos zijn!

Bah! Herkennen jullie dit?
 
Hi meiden,

Vervelend die hormonen ??. Bij mij begon dit weekend de misselijkheid toe te slaan. Vandaag houd ik echt helemaal niks binnen en als ik even denk dat t wat beter gaat dan wordt de misselijkheid weer erger en moet ik weer overgeven. Word er een beetje moedeloos van. Niks helpt. Heb gelezen over ijsjes en crackers en vla maar ik blijf overgeven terwijl er nu toch niks meer in m'n maag zit lijkt me..

Hopelijk houdt dit niet aan.
Hoe gaat het met jullie?

 
@B83D:

Hoi meid,

Wat vervelend! Probeer wat slokjes water binnen te krijgen en ga als dit te lang aanhoudt naar je huisarts. Maak je geen zorgen over de kleine, die neemt hoe dan ook wel van jou...

Sterkte ermee....
 
Dankjewel, jeetje wat is dit vervelend. Ik ben na 1,5 dag al doodop en ellendig en dan het idee dat er mensen zijn die dit bijna 9 maanden hebben. M'n maag doet echt pijn van het overgeven, ik heb vandaag al 9x overgegeven en ik blijf maar kokhalzen maar er zit nu echt niks meer in.

Groetjes
 
@ Micromuis 84, bedankt nog voor je lieve bericht. Kon er alleen niet op reageren ivm die overgang van de site. Het gaat inmiddels weer stuk beter. Wel veel misselijk geweest afgelopen weken en af toe nog overgeven.
Die twee dagen denk ik dat ik toch iets van buikgriep heb gehad, want dat was echt niet normaal. Gelukkig ging het de dag erna alweer wat beter.

Hoe is het met jou?
 
Terug
Bovenaan