Hallo,
onze twee kindjes schelen 17,5 maand. Wij vinden het erg gezellig om ze zo dicht op elkaar te hebben. Het is druk, maar aan de andere kant vraag ik me af als er een leeftijdsverschil van 2,5 jaar was, of het dan minder sruk zou zijn. Tot nu toe ervaar ik het dan ook niet als zwaar. Tuurlijk er blijven soms wat dingen in huis liggen, omdat ik de hele dag in de week ben met kinderen in en uit brengen. Maar ach dat komt morgen of vanavond dat wel weer. Ik merk aan mijn oudste dat hij het leuk vindt, hij is tot nu toe nog niet jaloers geweest en is over het algemeen lief voor Bente, al wordt er af en toe natuurlijk ook wel gemept, maar dat betekent straf! En dat weet hij.
De zwangerschap is bij mij heel goed gegaan, ik heb nergens last van gehad en dat scheelt! Tijn kon lopen op het moment dat hij een jaar was, ik was toen 3 maanden zwanger en dat scheelt. Ik hoefde hem niet meer zoveel te dragen. Ook de trap op en af hebben wij hem snel geleerd, zodat ik toen ik hoogzwanger was niet met hem van de trap af hoefde.
Nu genieten we met volle teugen van onze kleine schatten, al denken we af en toe op zondagochtend om 7.00 aan die tijd dat we konden blijven liggen hahaha.
Succes met je keuze!
groetjes Danielle (mv Bente 13.03)