snel groeiien van ongeboren baby

Inleiden doen ze niet zo snel hoor, alleen als de baby echt buitenproportioneel groot is. En het hangt denk ik ook van de bouw van de moeder af. Maar anders wachten ze het gewoon af.

1 vriendin is met 8 maand bevallen, hij was zwaarder en groter dan de gemiddelde baby die met 9 mnd bevalt. 48 uur durende bevalling. zij was achteraf heel blij dat hij vroeg kwam. de ouders zijn beide heel lang maar niet breed

1 vriendin is met 9 mnd bevallen, ze heeft een zware bevalling gehad want haar dochtertje was groot. bijna 5 kilo. ze heeft nu wel zoiets dat ze voolopig nog geen 2e wil. eerst hier goed integreren, al is ze wel blij dat de ziekenhuizen hier beter zijn dan in brazilie. zij is niet zo lang, 1.70 meter

Hoi,

Nova was 3900 gram bij de geboorte en is een week te vroeg geboren...

ik heb wel 30 echo's gehad en nova liep steeds 3 weken voor op groei, ze hadden verwacht dat ze tegen de 10 pond zou zijn als ze voldragen was...maar het viel dus uiteindelijk allemaal mee...

Het zijn alemaal schattingen, ze kunnen niet alles precies op de gram af meten natuurlijk bij een echo...

Niet druk overmaken is mijn advies,,,,ze houden het vast wel in de gaten.

Wij zelf zijn allebei niet groot, en waren bij de geboorte maar "kleintjes" ....
Mijn oma heeft mijn oom van amper 5 pond met heel veel pijn en moeite op de wereld gekregen en mijn vader met 12 pond!!!!!!....jawel schoon aan de haak, met 3 uur weeën en 2 persweeën....en dan te bedenken dat zij maar 1,55 is....

Geniet er lekker van, die kleine heeft het gewoon super naar z'n zin daarbinnen en die neemt het er lekker van...

had het toevallig met mijn moeder hierover..en die heeft ons alle 4 makkelijk gekregen! ik was 50 cm en 3,5 kilo heeft ze 3 persween voor nodig gehad en mijn jongste zusje was maar liefst 57 cm en 6 kilo!!! en binnen 1 perswee was ze op de wereld! als ik dan denk dat ik mijn zoontje binnen 1 perswee had van nog geen 3 kilo en 48 cm hahaha.

idd zoals randy28 zegt.. geniet er gewoon van en maak je niet te gek!

hoi venessa,

even op je vraag of meer mensen dit kennen! Sinds vorige week week in idd ook dat mijn kleine te groot is. Ik ben 30 weken en de kleine is net als bij jou zo groot als een 33 weken kleine in je buik,

Ik mocht daarom direct een groeiecho doen en dat doen ze nu elke 10 dagen. Vrijdag heb ik mijn 2de en ik vind het heel spannend. Want als uit de volgende groei echo blijkt dat de kleine nu weer te groot is dan wordt ik overgeplaatst van de verloskundige naar de gyn. Die houdt me dan de laatste 9 weken in de gate.
Ook kan het zijn dat ik eerder wordt ingeleid, door hormonen te krijgen! waardoor je eerder gaat bevallen dan de uitgerekende datum, maar wel op het moment dat je baby lekker volgroeid is, zo ontwijken we misschien nog wel de 9,5 pond.

succes er mee! en laat je weten als je een groeiecho hebt gehad

groetjes Manon

Terug
Bovenaan