Snel na 2e kindje kriebels voor 3e

Leuk om te lezen, jullie reacties en ervaringen! Dankjewel! Inderdaad iedereen vindt er altijd wel wat van, moet je sch*t aan hebben, maar soms is dat best lastig.
@wolkjes Klinkt als een prachtige parade, jij en je kinderen over straat! Lekker laten kijken dus :) Ik denk dat sommigen stiekem tegen je op kijken.
@Mommylovestheirboys Wat heerlijk, zulke goeie slapers. Ik ben jaloers! Fijne zwangerschap!
@Pinkyblue Wat gek dat mensen zo raar reageerden op de komst van jullie derde.. Niet echt aardig. Ik denk dat sommigen er misschien zelf ongemakkelijk van worden ofzo..? Ik merk dat 2 kinderen zo ontzettend de standaard is. Een vriendin van mij zei zelfs: "hoe zou dat toch komen, dat jullie misschien meer dan 2 kinderen willen?" Hahaha, net alsof je dan een aandoening hebt ofzo XD
Hoop op een goede bevalling en een mooie baby voor jullie!
@RomyVM Zit ook zeker wat in, een wat groter leeftijdsverschil kan het ook juist relaxter maken. Zorgt misschien ook voor wat meer persoonlijke aandacht, als de ene bijv naar school is en de andere nog thuis. Fijne zwangerschap en een mooie baby gewenst voor jullie!
 
Hoihoi
Mijn 2 zoontjes schelen 1.5 jaar.  Ik was na 9 maanden weer zwanger. 
Nu is mijn jongste 1.5  en mijn oudste 3 jaar en zijn wij bezig voor kindje 3 .
Dus ietsjes langer ertussen nu  maar toch nog vrij dicht op elkaar vind ik .
Ik zou zeggen  als je gevoel dit zegt doen !!!
 
Terug
Bovenaan