Snel uitgekeken..

A

Anoniem

Guest
De titel zegt het al....
Senna is zo snel op dingen uitgekeken...
Ik moet continu iets anders verzinnen om met haar te gaan doen...
Box 5 minuten geen zin meer.....Op de bank met speeltjes ook maar een kwartiertje als ik er bij blijft zitten.....Loopstoel mag van mijzelf niet zo lang.....Wippertje vind ze niks meer aan...
Ik heb het idee dat ik haar steeds bezig moet houden...En dat vind ik best irritant...Ik kom zelf nergens meer aan toe...
Heel herkenbaar? Of heb ik gewoon een uitgekookte meisje? haha!

hoi hoi,

ik herken het heel goed hoor,jayden wil ook elke keer wat anders,
box is 10 min,hij gaat alleen maar staan en dan valt hij en dan huilen,
en wil er dan niet meer in,dan evne op schoot,klimmen en haren trekken hahah
en dan heb die dat ook wel weer gezien..
loopstoel vind hij prachtig!!laat hem daar zeker wel een half uur in,dan gaat het goed,maar
begint dan toch weer te mokken hahahaha
en verzin dan maar weer eens nieuws,ja wandelen vind hij heerlijk,maar daar heb ik ook
niet heel de dag zin in...
idd een moeilijke leeftijd zo...
xx char mv jayden 8,5 mnd

Hier toch wel verschillend.
De ene dag kan ze echt een haf uur zichzelf vermaken in de box, en daarna een half uur op het speelkleed ofzo.

Maar vandaag....zucht..
Niets was goed genoeg, nou dan weet ik het op den duur ook niet meer.
En dan heeft ze zo'n irritant bromgeluidje... daar word ik echt kriebelig van!

Nu is ze gelukkig weer lief aan het spelen in de box.

Ik vind het echt moeilijk hoor af en toe, ja kan niet je kindje continu vermaken, dat moeten ze zelf ook kunnen doen.

Tess heeft er ook last van hoor, het enigste waar ze zich lang mee kan vermaken is haar loopkarretje. Maar ik kan haar daar moeilijk de hele dag in zetten.

Groetjes sandra

Zo is Lukas ook hoor. Ik vertelde net heel trots tegen mijn zusje dat Lukas wel een half uur alleen heeft zitten spelen in de box (normaal dus niet meer dan 10 minuten) zegt ze droog:

Nou Gwynne leg ik in de box en ik heb er geen omkjken naar. Grrrrrrrrrrrr, zij is net vier en een halve maand! en is veel en veel rustiger vergeleken met die van mij. Soms ben ik wel jaloers hoor!

Annemieke mv Lukas (9mnd)

Gewoon lekker op de grond leggen en (tot zover ) hun gang laten gaan..... werkt bij mij  hoor, vast niet bij iedereen.......  

lorenzo kan zich meestal heel goed vermaken
behalve op maandag papa is alleen in het weekend
thuis dus die wil de schade inhalen en is continu
met hem aan het spelen en gek doen
dus denkt hij dat mama dat ook wel doet...niet dus
maar dat is 1 dag en daarna is het weer over

groetjes
Bianca mv lorenzo

heel herkenbaar !! Hier een tweeling van bijna 10 mnd en ik moet ook echt de hele dag aanwezig zijn om ze te verhuizen van de box naar de loopstoel, naar de kinderstoel, naar de grond, kinderwagen stukje wandelen, kortom, ik til me wat af op een dag !! Fitness thuis tegenwoordig ! hahaah !!

Ik denk dat dat ook de fase is dat ze nog niet zelf alles kunnen en ze ons nodig hebben... dus ach.. er zal vast een tijd komen dat ook wij weer eens even op de bank kunnen zitten !

Groetjes Marasje

Terug
Bovenaan