Snel uitgekeken..

hoi
ik herken het ook en mila is nog maar 7,5 maand.
soms denk ik bekijk het maar even hoort..
als het moet kan ze zich best vermaken,maar eerder was het langer.
het is ook net of ze naar het speelgoed zit te kijken of ze wel weer iets nieuws wil dus ik probeer veel te wisselen.ze heeft namelij al een hele mand vol,ik vindt het wel best ..haha.
ook de wipstoel vindt ze maar niks..ze rolt al wel een beetje ..het wordt denk ik tijd dat ze straks gaat kruoen haaha
onee liever nog even niet,want dan kan ik de hele dag gaan jagen..haha
groetjes piewie.

Hoihoi,
Delano kan zich gelukkig prima zelf vermaken,zowel in de box als in de loopstoel of op de grond.
Misschien moet je je kindje gewoon een tijdje laten mopperen(niet krijsen of zo natuurlijk),ze weten heel snel dat mama wel komt als ze even 'doorzeuren'.
Als ze doorhebben dat dat niet werkt,kunnen ze vaak prima een tijdje alleen spelen.
Succes!
Groetjes Tanja

hoi hoi,

Julian kan zich zelf heel erg goed vermaken, eigenlijk al vanaf het begin. Wat ik wel aldoor heb gedaan is hem af en toe laten piepen als hij nog niet zo lang in de box was en als hij wel eens piept in de box, bied ik een ander speeltje aan. Een plastic bakje vindt hij ook helemaal geweldig om mee te spelen...Ik zorg wel dat ik vaak eerst eventjes met hem speel, al is het maar een paar minuten of soms ga ik lezen op de bank, zodat hij me wel ziet maar ik hem geen aandacht geef. Maar over het algemeen is dat allemaal niet nodig en vermaakt hij zich wel.
Het verschilt ook heel erg per kind hoor, je kan er als ouder niet altijd wat aan veranderen. Sommige kinderen zijn gewoon snel uitgekeken op iets en willen steeds weer wat nieuws, vaak gaat at oer als die kids kunnen kruipen en zelf wat anders kunnen pakken. Julian kan heel lang met 1 speeltje zich vermaken, dus daar kan je als ouder niet altijd wat aan doen.Al moet ik zeggen dat hij zich bij papa minder goed vermaakt...die haalt hem ook bij elk piepje uit de box en dat heeft hij goed door volgens mij...monster!

succes!

groetjes leetje 1981

Senna heeft inderdaad wel van die acties dat ze zich aanstelt...
Maar na 2 minuten kan ik dat gezeur niet meer aan..En dan haal ik er 9 van de10 keer uit de box....
Maar ik ga nou maar is doorzetten...Want ik merk gewoon dat ze een spelletje met me aan het spelen is...Want zodra ik haar oppak is het lachen...

Toch maar uitproberen morgen :)

Terug
Bovenaan