Snel weer thuis!

Hoi hoi,

Nou we waren gelukkig weer snel thuis. Om 7.30u moesten we met alle andere kindjes (en ouders) verzamelen. We werden naar een zaaltje gebracht waar Myrthe een armbandje om kreeg en een schort aan.
De kinderen konden daar nog spelen (wat Myrthe ook lekker deed) en werden één voor één naar de operatiekamer gebracht. Myrthe was als 4e aan beurt. (Hier ging van klein naar groot)
Hele ziekenhuis door gelopen met haar lekker in mijn armen niet in een bedje. In eerste kamer moest ik speciale kleren aantrekken. In 2e moesten we even wachten en toen naar dé kamer.
Daar moest Myrthe op schoot zitten bij verpleging en kreeg ze kapje terwijl ik tegen haar praatte.
Ze vechtte er niet tegen, onderging het allemaal goed.
De arts zei dat ze sliep en ik weg moest gaan, maar ze keek nog alle kanten op, dus ik ben pas gegaan toen ze wegkeek en dr hoofdje slap ging hangen (ze kunnen me wat!)
Ik moest weer terug naar de uitslaapkamer (waar Rob wachtte) maar onderweg hoorde ik haar al gillen en kon ik haar al meenemen. Weer lekker gedragen....
Ze heeft flink gegild en gevochten met me (ze wist van ellende niet wat ze wilde, tegen mee aan hangen en dan weer niet. Niet bij papa) van de pijn, maar op een gegeven moment werd ze wat stiller.
Overigens ging ik pas bij het ophalen een traantje wegpinken. Ze had zo'n pijn en zat onder het bloed, dat was me teveel. (Ik zat dus ook onder het bloed)
Nog als ik eraan terug denk.
Ze wilde op gegeven moment met rust gelaten worden, en is in een hoekje boos in bed weg gekropen met tuitbeker in dr handje. Alleen wrijven over rugje vond ze fijn.
Toen ze gekalmeerd was kroop ze tegen me aan en wilde eindelijk drinken (ze laten kleintjes niet gaan voordat ze gedronken hebben)
En we konden gaan met een dapperheidsdiploma op zak!
Voor 10u waren we weer lekker thuis. Ze heeft een ballon gekregen van ons en een kadootje, waar ze heerlijk mee gespeeld heeft. Ze heeft al 2 bekers gedronken en sorbetijs op!
Nu ligt ze lekker te knorren in haar bedje.

Sorry voor lange het lange verhaal. Moest het even kwijt.

Liefs Irene
We zijn echt heel trots op ons meisje

He Reneke,

Kan je ook trots op zijn, het is allemaal niet niks voor zo´n kleintje!!
Onze oudste is ook 3x geopereerd geweest 1e keer met 2jaar, heel zielig ja..
Nou veel succes en hopelijk knap ze heel snel weer op, dat gaat met kinderen idd wel heel snel!!

Gr MJ

Wat fijn dat het achter de rug is. Ik hoop dat ze snel van de pijn af is en dat het allemaal gaat helpen.

Gelukkig is het achter de rug.
Ik zou als ik jou was ook even lekker gaan rusten. Ik weet nog dat Jasmijn geopereerd was en dat ik daarna helemaal instorte. Dat gaat je toch niet in de koude kleren zitten zo'n kleintje onder het mes.
Ik hoop dat Myrthe snel helemaal opknapt en dat ze geen pijn meer heeft........ en dat het uiteindelijk allemaal geholpen heeft natuurlijk.
Misschien hou je nu wel een hele hoop geld over omdat je niet zoveel zakdoeken meer hoeft te kopen!
Laten we het hopen.

Liefs Trudi

Hallo Irene

Ik weet wat het is .Gelukkig is het voorbij. Zo ging het bij ons ook alleen milton vechtte dus bij de narcose voor het kapje daarom was mijn man meegegaan naar de ok en ik herinner nog precies dat ik milton ook hoorde gillen toen hij wakker was geworden. Ja en al dat bloed vond ik ook zo erg. Milton ging ook niet slapen in het bedje die moest eerst op schoot bij mij maar ik kon hem niet houden hij was nog zo aan het vechten.Even genoeg over mezelf. Ik hoop voor jullie dat Myrthe snel opknap . beterschap

groetjes lisette

poeh he, had gewoon even moeite om geen traantje weg te pinken toen ik las dat myrthe zo veel pijn had, en onder het bloed zat.
wat zielig!
nou, ben bij om te "horen" dat t nu al beter gaat, en dat ze al goed heeft gedronken.
nou maar hopen dat ze vanavond ook lief tegen je is, als je alleen bent.

nou meid, doe rustig aan he.
t is nu allemaal achter de rug, en nu kan je weer lekker genieten van je kleine meid (als ze is opgeknapt natuurlijk) en hopelijk wordt ze nu minder vaak ziek.

liefs, do

Terug
Bovenaan