Snel weer thuis!

Wow, fijn dat het achter de rug is en jullie weer snel thuis waren. Vandaag even lekker verwennen en rustig aan doen, morgen zal ze de boel vast wel weer op stelten zetten, hihi....!
En dan maar duimen dat de verkoudheden weg blijven en ze er echt van opknapt!!
Wel knap dat ze zich zo goed onder narcose liet brengen! Groetjes!!

Myrthe en haar tuitbeker waren één vandaag. Ze heeft bijna 5 bekers leeg gedronken! (Normaal net 2) flinke plasluiers en ze wilde zelfs een kaakje eten. Ook nog vanavond lekker toetje en ijs op.
Wel had ze net verhoging.
Heb haar nog een zwaardere zetpil gegeven (normaal doet ze het nog goed op 120mg, heb vandaag 240mg gegeven, wat ze al lang mag hebben)
Hopelijk trekt ze hier de nacht mee door. Ben alleen thuis, dus duim maar voor me haha.

Liefs Irene

Ps bedankt voor alle lieve reacties

Hoi irene,

Wat mogen jullie trots zijn op jullie kleine meid!
Super heeft ze het gedaan.
Hoe is het jullie gisteravond en vannacht gegaan?
Hoop dat jullie lekker hebben geslapen en dat ze snel weer helemaal de oude is (als ze dat nog niet is)

Liefs en dikke kus Monica

Hoi hoi,

's Nachts slaapt ze goed, gelukkig. Gisterochtend heeft ze zelfs een boterham gegeten en met middageten ook. Na haar slaapje was ze hangerig en sindsdien wil ze niet meer eten.
Ook vanmorgen niet. Drinken gaat redelijk. En ze heeft koorts. Als ze dat zo nog heeft, ga ik voor de zekerheid even het ziekenhuis bellen, want dat is niet de bedoeling geloof ik.
Vrijdagavond 38.0gr, gisterochtend niets. Gisteravond 38,5 gr en vanmorgen 37,5. En aangezien het in de middag oploopt verwacht ik zo nog wel verhoging.
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Irene

Terug
Bovenaan