Snel, zelfs zonder drammen

Goed zeg dat er eindelijk iets gaat gebeuren....

Ik gebruik altijd gewwon eeen scheermesje, heb er een van wilkinson, intuition, met een soort zeepblokje eraan, zat 3 jaar geleden in de babydoos van prenatal en ik vind hem geweldig!!! Anders gebruikte ik altijd Veet, ontharingsgel, want er zijn verschillende soorten

succes

groetjes Yvonne

wat fijn dat je zo snel geholpen word
maar moet je alles vanonder weg scheren?
dat hoefde ik niet en ik heb ook mijn galblaas laten verwijderen (wel 4 jaar geleden )
maar s6 met de laatste lootjes en sterkte daarna

groetjes jolanda
mama van tim en daan

wow, nu moet toch een keer alles goed komen. Sterkte.

Ik krijg ook blaren van veet (en de haren blijven gewoon zitten...maar ik heb ook dik schaamhaar).

gewoon een mesje bevalt mij het beste. Toen ik klaar werd gemaakt voor een keizersnede (die op het allerlaatste moment toch niet doorging omdat Berend zich ineens omdraaide) heeft een van de verpleegsters mij geschoren van onderen, met een mes. Zonder zeep, of wat dan ook en daar heb ik totaal geen irritatie of wat dan ook aan overgehouden. Volgens haar was het geheim een "nieuw schoon en scherp mes". Maar dan moet iemand anders je even helpen, want om nu met scherpe messen en spiegeltjes je schaamstreek te scheren... beetje te spannend vind ik.

Terug
Bovenaan