Snel zwanger na miskraam?

Ik.zou ook een verloskundige bellen 
Want zwanger naar 2 weken is wel erg snel volgens mijn kan je dan na 4 weken pas weer positief testen na een miskraam.
En ik heb zelf bij 8 weken een grote bloeding gehad dat het er uit stroomde en ik met de ambulance weg ben gebracht in het ziekenhuis een echo gehad en wij zagen een kloppend hartje nu een gezonde meid van 5 jaar.
Terwijl iedereen toen ook dacht aan een miskraam zelfs de artsen en ambulance broeders.

Ik heb vorige maand ook een vroege miskraam gehad, was vergelijkbaar met een normale menstruatie. Ongeveer eeen week later was mn zwangerschapstest weer helemaal negatief, en had 2 dagen later mn eisprong (ovutesten) en was meteen weer zwanger, nu 5 weken :) dus het kan zeker! Als je hcg maar heel laag was (ik had ook absoluut geen knaltesten toen), dan kun je prima weer meteen een normale cyclus krijgen.

Hey hoi, ik heb 13 augustus een miskraam gehad en 17 augustus testen ik negatief met mijn zwangerschapstest. Op 27 augustus heb ik een positieve ovulatietest en deze dan 4 dagen lang. Mijn echoscopist had aangeven dat ik een klassieke miskraam had en dus binnen 2 a 4 weken al weer kon gaan ovuleren. Uiteindelijk 9 september had ik een positieve zwangerschapstest.   als je contact hebt gehad met je verloskundige moeten ze je uitnodigen voor een echo om te kijken of alles weg is. Alleen dan weet je of je weer snel of juist niet kunt gaan ovuleren. 
Ik ben nu 11 weken en een paar dagen zwanger?

Hoi allemaal,

ik ben nieuw hier en wilde mijn verhaal plaatsen, alleen nu staat er dat het onderwerp niet goed is waardoor ik het niet kan verzenden. Iemand enig idee hoe dit moet?

Hoi allemaal,
gister naar het zh geweest om tabletten voor een miskraam te krijgen. Snachts begon dus spontaan het bloeden. 
ik heb de vk gebeld of ik nog naar het zhuis moest gaan. Ja zeiden ze dan kunnen ze ook nog even een echo maken. Vruchtzakje zat er nog. 
Gisteravond wel 3 tabletten ingenomen die je voor de andere Pillen moet nemen. (Na 36 uur)
nu weet ik dus niet of ik morgen echt met die pillen die je vaginaal moet inbrengen moet beginnen want de miskraam zet nu door.
ben alleen bang of het niet helemaal doorzet en dan zit ik weer langer te wachten .
jullie nog advies? Het bloeden nu afwachten of morgen de pillen nemen?

Terug
Bovenaan