Snel zwanger van 2e. Kan dat?

<p>Hoi allemaal, </p><p>Van ons eerste kindje was ik (zo fijn) binnen 2 maanden zwanger.</p><p>Nu vroeg ik me af, ben je dan ook snel zwanger van het 2e kindje of hadden wij gewoon geluk? </p><p>Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie zwanger waren van baby nummer 2? </p><p> </p><p>Liefs en dank jullje wel voor alle reacties :)</p>

Hier 2 dochters, van allebei in ronde 2 zwanger. Dus ja, hier ging het snel.. maar 100% zekerheid heb je natuurlijk nooit. Wij willen graag nog een 3e kindje en ik verwacht dan ook binnen 3 maanden wel zwanger te zijn, maar dat is ook gevaarlijk.. je mag er niet van uit gaan!

Hier 2 dochters, van allebei in ronde 2 zwanger. Dus ja, hier ging het snel.. maar 100% zekerheid heb je natuurlijk nooit. Wij willen graag nog een 3e kindje en ik verwacht dan ook binnen 3 maanden wel zwanger te zijn, maar dat is ook gevaarlijk.. je mag er niet van uit gaan!

Hoi,
De eerste keer onverwachts zwanger geraakt. Helaas werd dit een miskraam. Toen wij er voor gingen duurde het 10 maanden, waarvan de laatste 3 maanden dmv een fertiliteit traject.  Het is gewoon geluk hebben. 
Ik hoop natuurlijk voor jou dat het snel mag lukken. Geniet ook van het moment en focus je er niet alleen maar op dat het snel kan gaan. 
Succes

Hoi,
De eerste keer onverwachts zwanger geraakt. Helaas werd dit een miskraam. Toen wij er voor gingen duurde het 10 maanden, waarvan de laatste 3 maanden dmv een fertiliteit traject.  Het is gewoon geluk hebben. 
Ik hoop natuurlijk voor jou dat het snel mag lukken. Geniet ook van het moment en focus je er niet alleen maar op dat het snel kan gaan. 
Succes

Ik heb het idee als je makkelijk zwanger raakt, dat dat elke keer zo is. Zeker als je bevalling ongecompliceerd was. Dat is gebaseerd op wat ik om me heen hoor. 
Dus misschien is het verstandig om er niet vanuit te gaan maar ik zou er ook zeker wel rekening mee houden dat het weer zo kan gaan! 

Ik werd de eerste keer zwanger binnen een half jaar en in de maand nadat ik was afgestudeerd en dus geen stress meer had.

Voor de tweede zijn we 2 jaar bezig geweest. Dus ja het kan zijn dat je twee keer snel zwanger bent maar de tweede keer kan ook langer duren 

Bij onze eerste waren we binnen de 1ste ronde al zwanger. Nu zwanger van de 2e en was binnen de 3e ronde al zwanger :)
Heel blij en gezegend natuurlijk ?? Maar niet vanzelfsprekend zoals je hierboven ook leest 

Terug
Bovenaan