Snel zwanger van 2e. Kan dat?

1e keer ruim een jaar echt bewust elke maand proberen, 2e keer na 2 maand ?

Wij werden de eerste keer na 2 maanden zwanger, tweede keer na 1 maand (werd miskraam) en derde keer ook na 1 maand. Wij zijn dus echt gezegend met supervruchtbaarheid!

De eerste keer ronde 2 en de tweede keer ronde 5. Twee keer snel zwanger dus, maar de tweede keer duurde iets langer 

ik bij de eerste binnen 3 maanden, ondanks flink overgewicht. Bij de 2e ook binnen 3 maanden. Bij de 3e zei ik nu is mijn eisprong, heb je raak geschoten, zijn antwoord was ja en het klopte. 

1e keer na 1x zwanger, werd een miskraam. Daarna eerst een menstruatie afgewacht. Toen binnen 2 mnd zwanger en bevallen via keizersnede. Nu opnieuw zwanger na 1x weer.
Ik denk dat het echt een beetje geluk moet zijn. 

Bij de 1ste gelijk na stoppen met de pil zwanger, bevallen met keizersnede. Bij de 2de ook gelijk toen we het weer wouden proberen, veel geluk dus.

1e keer in 1x raak (miskraam)
2e keer in 1x raak (kindje 1)
3e keer in 6x raak (kindje 2) 
De laatste keer verwachte ik ook dat het wel in 1 of 2x raak zou zijn. Dat viel tegen. Snel met ovulatietesten begonnen en uiteindelijk dus in 6x gelukt. Ik weet het, nog steeds snel! Zo voelde het alleen niet.

Dat kan zeker . Maar her kan ook langer duren 
Hier bij de 1e na 4 maanden zwanger 
En van de 2e na 2 maandjes ?

Terug
Bovenaan