snel zwanger

Hoi allemaal,

eigenlijk hoor ik hier niet thuis, want ik ben nog niet zwanger (tenzij een test vanmiddag anders uitwijst)maar ik heb een vraagje die meiden op het andere forum niet kunnen beantwoorden. Daar hoor ik namelijk veel meiden die toch vrij lang al bezig zijn vaak praten over kennissen/vriendinnen die wel snel zwanger waren. Nu vroeg ik me af of er hier meiden zijn die wel heel vlug al zwanger waren.

Liefs Marianne
 
Bij mij duurde het 5 maanden, ik moet er wel bijzeggen dat ik mijn vriend helemaal niet vaak gezien heb in die 5 maanden en ik een hele onregelmatige cyclus had. Ik vind dus dat het heel snel gegaan is (ik had het in ieder geval niet verwacht). Ik slikte wel al jaren de pil niet meer (gebruikten condoom), dus mijn lichaam was wel ' schoon' wat dat betreft.

Maarja het is voor iedereen anders natuurlijk, ik had zelf zo het idee dat ik er 2 jaar de tijd voor zou nemen eer ik me zorgen zou gaan maken.

Een goede vriendin van mij heeft 5 jaar sex gehad met haar vriend zonder enige vorm van anti conceptie maar werd nooit zwanger (was ook niet echt de bedoeling). Na 5 jaar begon ze zich toch wel af te vragen of er niet iets mis was en prompt bleef de menstruatie uit en was ze toch zwanger geworden. Zo kan het dus ook.


groetjes, Jane 31 wkn
 
Onze eerste zoon kwam onverwachts door de pil. Ik drink 3x in het jaar en toen er weer zo'n feestje was dronk ik een biertje mee, mat als gevolg dat ik daarvan aan de race ga!!! De pil is toen dus niet veilig geweest voor mij (stom van me). Maar hij is nu inmiddels 4 jaar en wilde graag een 2e. Ben nu alweer 13 weken zwanger van de 2e en dat is ook binnen 2 maanden gebeurd. Maar niet op de klok kijkend, maar gewoon spontaan, want we hadden er geen haast mee.
Tja, ik ben inmiddels ook 30 en dus een paar jaartjes ouder. Had dus ook niet verwacht dat het alweer zo snel gebeurd zou zijn!!
Heb er ook niets voor hoeven doen!!
Fijn he??
Ik hoop voor jou dat je snel ook zwanger mag zijn!!!
Succes!!!
 
Ik ben drie keer zwanger geweest. Een keer toen ik de pil een keer vergeten was, een keer na drie maanden proberen en een keer na twee maanden proberen. Het kan dus wel, hoor!
Hangt ook een beetje van je leeftijd af enzo...
 
ik ben gleijk de eerste keer zwanger geraakt, en zo'n zes vriendinnen en collega's met mij!
Maar ook ken ik mensen die er langer over doen.Mijn zus een jaar bij de eerste, 2 vriendinnen een half jaar, en verschillende kennissen 3jaar.Dus je kunt er geen peil op trekken....
Ik had zelf zoiets van als ik na een jaar niet zwanger ben dan ga ik me pas zorgen maken, Maar vond het nu al heel spannend en wilde het graag.Dat gevoel wordt elke maand wel sterker naarmate het langer duurt..

groeten cis
 
Terug
Bovenaan