snel zwanger

Hoi Marianne,

Ik denk dat de reden dat je op het zwanger worden forum met name vrouwen ziet die al wat langer bezig zijn, is dat de meeste vrouwen niet direct in de eerste cyclus al het internet op gaan op zoek naar "lotgenoten". Hoe langer het duurt en hoe meer frustratie dat oplevert, hoe groter de kans dat iemand een keer op zo'n forum terechtkomt en zich aansluit.

Groeten,

N.
35 weken zwanger
(heb er overigens 1 jaar en 9 maanden over gedaan om zwanger te worden. Maar daar moet ik wel bijzeggen dat toen ik eenmaal via de gyn de juiste medicijnen had en mijn cyclus "normaal" werd, ik de 4e keer zwanger werd.)
 
ik ben met de pil gestopt...het duurde 2mnd voor ik ongesteld werd, intussen vrijden we met condoom. toen ik ongesteld ben geweest,(deden we de condooms de kast in) en ben ik nog maar 2xongesteld geweest en was het raak.
dus eigenlijk in 2mnd proberen lukte het!
mijn moeder was ook binnen 2x proberen zwanger. misschien moet je ook naar jouw moeder en oma kijken, want dat wil ook wel eens wat zeggen.
gr. sandy
 
We hebben het 3 keer niet veilig gedaan en van alle drie ben ik zwanger geraakt. Weet nog precies de data. kinderen zijn nu 3, bijna 2 en nog eentje in mijn buik. Waren wel zeer gewenst. Konden 3e keer bijna niet geloven dat het weer zo was. En was bij mijn moeder niet zo. Heeft wel 5 kinderen maar heeft daar soms lang op moeten wachten. Dus zegt ook niet alles.
 
Terug
Bovenaan