Snelle baby

hallo carola,
ik herken het "probleem".

ik geloof dat ik rond zijn 5de maand alles al lager moest zetten voor het geval dat want hij wilde zich aan de box optrekken....en het was maar goed dat ik dat gedaan had. niet veel langer daarna ging hij staan en een/twee maanden later ging hij de box zelfs rond!!!
nu is hij tien maanden en racet de hele kamer door achter zijn karretje of wat ie maar kan vinden wat verschuift.
trouwens, ik heb hetzelfde gehoord van dat kruipen. in het begin maakte ik me daar wel een beetje zorgen over omdat hij niet echt zin had om te kruipen; hij  ging veel  liever staan. na een tijdje is ie toch gaan kruipen en daarna gaan lopen.
maar  wat ik zelf heb begrepen is dat het kruipen voor een gedeelte wel  goed is voor zijn ontwikkeling en om  het daarom  toch te stimuleren.
veel succes.
groetjes

ps: vanaf het moment dat ie kan lopen is hij inderdaad baby af ; meer een peutertje. dat vind ik aan de ene kant ook wel een beetje jammer maar ja, ook babytjes worden groter.
 
hallo

mijn dochter heeft ook nooit echt gekropen ze was 5.5 maand toen ze ging tijgeren en met 10 maand liep ze al aleen rond   .wij super trots natuurlijk
dus het echte kruipen heeft ze ook overgeslagen
hier bij ons het consultatie bureau hebben ze het nooit over dislectie gehad bij het overslaan van kruipen ...
denk niet dat het bij ieder kindje hoeft te gebeuren


Groetjes Janice
 
Terug
Bovenaan