Snelle bevalling

Michele P 
jaaa ben ook echt benieuwd we schelen 
niet van elkaar kwa weken!
Hoop dat als je bevallen bent kunt melden en of het daarwerkelijk ook echt sneller is gegaan!

x

Yvonneliane,
Omg als ik dit alles van jullie hoor ben ik ook serieus
beneiuwd hoe het echt zal gaan zie de meeste mensen reageren.Dat ze sneller zijn bevallen.
x

Marj1982
hoe snel ging het dan bij je 2de?
hahaha zo erg hee dat we dan allemaal nog nieuwsgieriger zijn 
hoe de volgende bevalling zal gaan..
ben ook echt super benieuwd!

Hey Isayez,
Haha moet je dit als iets goeds zien of iets waar je weer niet van kan genieten.
Dit is wel erg snel. En weetje wat ik toen hoorde van een docent die mij toen kes gaf. 
Haar langste tijd was 15 min!!
Zo zie je maar weer goe sterk wij vrouw zijn of kunnen zijn ❤

x

Mijn vliezen braken op straat (hilarisch) ik had nog geen weeen.
wel al 3 cm ontsluiting, ik heb 3 uur een weeenstorm gehad tot de volledige ontsluiting. En dan 3 x persen en ze was er! 
De weeenstorm as echt heftig maar he je hoort mij niet klagen ???
nu zwanger van de derde ben zo benieuwd joh! Het zwanger zijn is echt niet leuk deze keer ik kijk zo uit naar de bevalling!
maar dat duurt nog zo lang! 10 januari uitgerekend!
.

Hey Biebsie,
jeetje zeg dat is wel heel erg snel! 
Zoals marj1982 al zei tegen andere die is er zo wat gevallen.
die van jou lijkt wel letterlijk er uit gevallen die 2de.
heb je dan wel alles goed ervaren? 

Groetjess

Mijn schoonzus was er blij mee haha, 
Eerste keer was alleen even schrikken  toen dacht ze dat zij moest poepen en is ze dus op het toilet bevallen zonder verloskundige in huis. 
Bij de 2e waren zij voorbereid dat het erg snel ging. Haar vliezen breken en de weeen starten en in 70 min is alles klaar, iedereen was net op tijd aanwezig 
En de derde begon het iets te rommelen en binnen kwartier waren het heftige weeen. Toen het kindje deels met hoofd naar buiten kwam braken haar vliezen. 
Allee 3 dus thuis bevallingen, wat zij gelukkig ook wilde. Maar het ziekenhuis zou zij niet halen..! 
Ik ben nu ruum 34 weken zwanger van de eerste, en vind  het heel spannen haha hoop dat wij wel tijd hebben om naar het ziekenhuis te gaan,  maar wel een vlotte bevalling hebben 

Terug
Bovenaan