Snelle dame!

Gaan die van jullie ook zo enorm snel? Ik heb hier een 5 mnd jong dametje in huis die al kan kruipen. En dan bedoel ik ook echt kruipen he, niet een beetje halfbakken gewiebel ofzo. Pff ze is gewoon nog maar 5 mnd, vlotte tante.

 
leuk hoor maar bij mij gaat dat nog wel een maandje of 4 duren, de vlugste van de 6 was 9 maanden. En ze blijft nu eigenlijk nog niet zo liggen als ik ze neer leg in de box.

gefeliciteerd weer een mijlpaal!!!!
 
Zo dat is zeker supersnel...hier denk ook nog niet hoor voorlopig,meneer vind het wel prima zo,hij kan zich nog maar net van rug naar buik rollen en begin dat al te piepen dat ie terug wil en niet kan haha...bij ons kroop dochter met 9 mnd en zoontje met 6 mnd
vond 6 mnd toen al zo snel!!

liefs jootje
 
Mijn zoontje is nu aan het tijgeren sinds een week... 14 maart is hij geboren. Het gaat nu heel snel. Ineens alles in de gaten houden, dan zit hij bij de stroomkabels, dan heeft hij ineens een plant in zijn mond. Begin vorige week kwam hij nog niet van zijn kleedje af.
Vandaag begonnen het huis baby proof te maken. Maar echt kruipen... Nog niet.

Leuk is het hè!
 
Hoi o wat ben ik blij dat die van mij nog niet kruipt. Hij probeert het wel, maar lukt gelukkig nog niet. Moet er nog niet aan denken. Je kunt ze nergens op corrigeren en loopt dus de hele dag achter ze aan.
Ben erg blij voor je, maar gelukkig hier nog niet

Yvonne
 
Ze ging eigenlijk met 8 weken al van rug naar buik, ze is dan ook een echt buikliggertje. Op de rug vond ze zo vreselijk dat ze dat al heel snel kon. Een kleine 5 weekjes later ging ze weer terug van buik naar rug en dan snel weer door naar buik. Met 4 maand ging ze zelf zitten vanuit de kussens en al telkens op handen en knieen zitten en op handen en voeten staan, en 2 weken later begon ze te tijgeren. Binnen een week ging ze van tijgeren naar kruipen en nu weer 2 weken later kan ze ook helemaal zelf gaan zitten vanuit kruipen en vanuit zit weer verder kruipen.

Gelukkig had ik het huis al babyproof op een paar kleine dingetjes na en dat hebben we nu ook opgelost.


Pff vind het soms niks aan hoor. Heb er niks geen baby aan gehad zo, ze is zo snel!.
 
Joh al zitten ook?wat een snelle dame zeg!begrijp aan ene kant wel dat je het niks aan vind hoor!pff zou er ook nog niet aan moeten denken hoor,maar hier nog niks geen poging tot kruipen hoor haha...echt een lui kind hier volgens mij
maar goed toch maar lekker genieten van je lieve,snelle meisje!

liefs jootje
 
Terug
Bovenaan