Snelle reacties alsjeblieft

Pff, Dat klinkt helemaal niet goed! Ik zou het inderdaad gewoon heel goed opschrijven allemaal. Elke keer als je tempt, wat ze eet/drinkt, wanneer ze overgeeft, wanneer ze diarree heeft en alle andere rare symptomen die je tegen komt. Ten eerste voor jezelf overzichtelijk, maar ook ook overzichtelijk voor de artsen. En gewoon net zo lang bij de ha en kinderarts aan hun hoofd blijven zeuren tot dat ze beter is!
Heel veel sterkte!
Liefs,
Mar
 
Vanmiddag weer een uitstapje naar de ha gehad.

Tess heeft een luchtweg infectie en krijgt hiervoor antibiotica.
Haar ontlasing is opgestuurd want misschien zit na een maand het virus van de darm infectie nog in haar lichaam!!!

Morgen moet ze naar de creche en daar moeten ze haar goed in de gaten houden, als er geen verbetering is moet ze vrijdag weer naar de ha en anders volgende week woensdag.

Het duurt allemaal lang zo maar ik hoop dat er nou eindelijk eens een keer iets uit komt, altijd maar die infecties en die griepjes, voor mijn idee doen ze er te luchtig over maar ik voel me dan direct weer zo'n zijkmoeder en overbezorgd en totaal niet serieus genomen doordat ik jong ben!!!!!
 
hallo.

je bent zeker geen zeik moeder, ik heb geleerd bij ehbo dat als een moeder voelt dat het niet goed is zit het ook niet goed.

wat je zou kunnen doen is, naar een andere ha gaan voor een second opinion. doe je verhaal en vraag wat zijn mening is en wat hij zou doen.
vaak werken alle ha anders en zien andere dingen.

misschien is dat een idee.

succes.
ps hoe is het gegaan afgelopen dagen?
 
Terug
Bovenaan