Snelle Yoëlle

A

Anoniem

Guest
Afgelopen zaterdag de 28e was Yoëll precies 9 maanden.....en zondag zette hij zn eerste stapjes helemaal alleen.....en vanaf maandag heeft hij de pas er goed in en wil steeds meer alleen lopen zonder dat we hem moeten vast houden....

Pffff het gaat me nu toch wel een beetje te snel soms hoor.....onze kleine vent word nu echt groot....

Zijn er al meer kindjes die lopen.....en hoe gaan jullie er mee om als hij aan dingen zit wat niet mag.....

Liefs Denise

Nou, da's idd snel hoor! Isa (10 mnd) trekt zich nu wel op, tot haar knietjes, en maakte vandaag voor het eerst aanstalten om haar voetjes onder haar kontje te zetten en omhoog te komen. Zwaaar steunend aan onze handen zet ze wel "stapjes" maar dat komt meer omdat wij haar daartoe aanzetten dan dat ze het zélf echt doet....

Grtz. Poppetje71

Los nog niet maar sinds gisteren loopt Lukas achter zo'n loopwagentje. Hij sjeest nog net niet de hele kamer door maar dat zal niet lang meer duren.

Lukas is nu 9 mnd en 11/2 week

Zo jeempie das snel.
Yoëll trekt zich wel overal al aan op en stapt tussen je handen, maar daar blijft het bij.
Wel schuift hij over de grond naar alle spullen waar hij niet aan mag komen. Het is dan een paar keer nee Yoëll en vervolgens maakt hij er een spelletje van, dan gaat hij lachen en probeerd er weer aan te zitten. Dan zeggen we nee en schuiven hem een stuk verderop.

Succes met je loop monstertje hihi

Pauline

Wow! Heel erg knap hoor!! Wat snel al!
Goed gedaan!

Groetjes Kirsten

Zo Zo jij hebt echt een snelle!
Achter hem aan lopen , dan zal ie wel veel streekjes gaan uithalen.

groetjes kaat

Hey Sunyra,

Leuk dat je weer van de partij bent!
Dat Yoëll een snelle is dat zag ik op de forumdag wel! Ongelooflijk hè..
Kan me het niet voorstellen dat ik zelf ook al met de 9 maanden liep.

Het wordt nu dus goede, leuke  en dure  schoentjes kopen voor die kleine voetjes van hem! Ben erg benieuwd naar zijn volgende vorderingen!!

Esmé mv Kay

Hoi Denise,

Nou ik ben bang dat Julian ook met 9 maanden redelijk loopt. Hij is nu 8 maand en een dikke week, hij gaat zelf staan en blijft ook met gemak een kwartier op  de been. Inmiddels heeft hij ook al door dat hij bij de boxrand langs kan naar een andere kant, dus idd de eerste stapjes zijn ook gezet. De ontwikkeling gaat zo vreselijk snel en omdat hij erg sterk is denk ik dat dat lopen ook snel komt. Pffff......ik had liever gehad dat dat nog een paar maand zou duren...

Groetjes,
Daisy

Terug
Bovenaan