Snelle Yoëlle

Goed hoor Yoell!!
Kian gaat iets trager, maar we zullen zien als ie 9 maanden is. Als ie dan kan lopen dan laat ik het wel weten.
Liefs Nelleke

Hoi Denise,

Zo zo,dat menneke gaat vlug...knap hoor.Trouwens leuk om weer van je te horen.Ik heb je gemist.

Groetjes Kitty en Tess.

Zoooo die gaat hard! Gaaf zeg!
Mirthe (morgen 9 maand)loopt wel aan een vinger mee en staat een paar seconden los...maar los lopen...dat zie ik nog niet gebeuren hier!

Mirthe is dus ook zo`n snelle vogel hahaha....nou ik dacht ook dat het nog wel een tijdje zou duren hoor want hij liep ook de hele tijd aan 1 vinger en zow ineens op het gras tijdens ons weekendje weg liep die in 1x 5 stapjes los en het word iedere dag iets meer....nu is ie niet fit dus vandaag liep ie niet zoveel maar er zit steeds wat vooruitgang in....

Mama komt nu dus echt weer in conditie....alleen baal ik wel dat we het woordje NEE en dat mag niet zow vaak moeten herhalen...ze zijn nog net iets te klein om het te begrijpen haha

Liefs Denise

Ja dat is eindeloos herhalen. Wij hebben dat ook al een paar maanden sinds ze goed kruipt zeg maar... pff geen stekker of draadje is veilig. Je kan geen shirt meer op een stoel laten hangen en ook de poes heeft het te voorduren. Maar ja ook een 3 jarige luisterd niet hoor hihi alleen stopt die niet alles meer in zijn mond.

Terug
Bovenaan