sneller zwanger van een tweede of duurde het juist langer?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wij zijn in ronde 4 voor een tweede. Bij mijn dochter duurde het 7 maanden voor ik zwanger was. Ik vroeg me af of het bij jullie sneller ging of langer duurde voor jullie zwanger waren van de tweede of derde of...vul maar in.

Groetjes

goede morgen,

Bij mijn 2 zwangerschappen was ik even snel zwanger,
gelijk in ronde 1 al, dus ik kan je niet helpen maar ik denk dat het niks uitmaakt
en dat je er geen pijl op kan trekken..
Succes, ik hoop dat je snel zwanger bent!!

groetjes simone, 6 weken en  4 dagen zwanger

Hoi

Bij de eerste hebben we er 14 maanden over gedaan om zwanger te worden.
De tweede was in de eerste maand gelijk raak.
Stond wel even te kijken dat ik zo snel zwanger was want dat had ik niet echt verwacht, maar wel heel leuk natuurlijk.
Ben nu 13 weken zwanger.

Groetjes Joyce

Hai,
Bij de eerste duurde het 6 maanden. Eigenlijk 7, maar na de ongesteldheid in de 6 maand ben ik zwanger geworden. Mijn eisprong was pas 1,5 maand later.
Deze keer was ik na 3 maanden zwanger en zelfs een vrij regelmatige ongesteldheid gehad.
Succes!
Groetjes Lillian

Vorige zwangerschap in 2 maanden, en nu was het de 1e maand meteen raak. Volgens mij zegt het allemaal niet zo veel. Het is toch allemaal veel geluk hebben denk ik... Wij deden het ook niet om de dag ofzo. Van 2 dagen voor mijn eisprong tot 2 dagen erna hebben we elke dag gevreeen. Maar ja zo'n eerste ronde is dat natuurlijk ook nog een feestje he

Groetjes
Wasabimammie!

Bij de eerste was ik binnen 4 maanden zwanger en bij de tweede was het gelijk  de eerste maand raak. Ik ben nu 23 weken zwanger.

Hoi,

bij mijn eerste was ik na 2,5 maand zwanger. Nu heeft het iets langer
geduurd, ongeveer 6 maanden voordag ik zwanger was. Ik ben nu ruim 14
weken zwanger. Heerlijk

Bij de eerste duurde het 6 maanden en bij de 2e 2 maanden. Dus dat ging echt veel sneller. Maar nu moet ik erbij vertellen dat ik voor de 1e zwangerschap 10 jaar lang de pil al had geslikt en na het stoppen met de pil een erg onregelmatige cyclus had. Ik was vaak 2 weken overtijd en ben zelfs een keer 3 maanden lang ongesteld geweest. De 2e keer dat ik stopte met de pil slikte ik die nog maar iets meer dan 1 jaar. Mijn cyclus was toen wel normaal, dus dan is de kans dat je zwanger raakt natuurlijk ook groter.

Liefs Maria
33 weken en 6 dagen zwanger

Terug
Bovenaan