sneller zwanger van een tweede of duurde het juist langer?

Hoi hoi,

Volgens mij ben je van een 2e soms idd iets sneller zwanger, maar dat is puur van horen zeggen. Zelf ben ik dan wel zwanger van de 4e en zelfs voor de 5e keer zwanger, maar Pierre hoeft maar naar me te kijken en ik ben zwanger. De 1e heeft idd wel het langst geduurd, nl 3 maanden, de 2e gelijk raak, de 3e na 2 maanden (miskraam), de 4e gelijk raak (zelfs van maar 1 X seks) en de 5e was ook gelijk raak.  Voor de 1e was ik aan de pil en ik denk dat het daardoor ook iets langer duurde. Ik zie mezelf wel als zeer gelukkig dat het elke keer zo snel raak is en weet heel goed dat dat bij heel veel andere wel anders is.

Groetjes Joyce

quote: reisa schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2006 07:37:18'));

Bij onze eerste zijn we ook 7maanden bezig geweest en bij de tweede (nu dus) was het pas na beina een jaar! Met een miskraam tussendoor!! Je kan nooit zeggen hoe het gaat of het langer duurt dat weet je gewoon niet!!

Hai,

Met ons 1e kindje duurde het 2 jaar, nu 1,8 met het 2e kindje. Tussendoor wel een miskraam gehad, afgelopen maart.

groetjes,

Angel

hoi,
bij de eerste duurde het ongeveer 4 maanden en nu bij de tweede ongeveer een half jaar.

groetjes,
marike bijna 12 weken

de eerste duurde 7 maanden, maar mijn lichaam moest erg "ontpillen". toen een mk. darna nog 1 keer ongi en toen raak. nu was het de allereerste keer raak!
maar volgens mij zijn wij een redelijk vruchtbaar stel, omdat ik na de mk in de 2 'ronde al weer zwanger was.
succes
greet

Hoi hoi

De eerste duurde bij ons 14 maanden en we eten nu net dat ik zwanger ben van de 2e. Ik heb na de geboorte van onze zoon de pil niet meer geslikt en hij wordt eind van deze maand 1, maar ik ben pas sinds 2 maanden echt op m'n cyclus aan het letten. Dus voor m'n gevoel al na 2 maanden maar ja eigenlijk al een jaar natuurlijk ;)

groetje Lilian (met 1 L er schijnt hier ook een Lillian met 2 L-en te zijn haha)

Terug
Bovenaan