Snik, ik ga stoppen met de BV...

Hoi hoi,

Vorige week ben ik goed ziek geweest (wie niet). Daardoor is de BV teruggelopen en het wil niet echt meer op gang komen. Er zit nog wel in en mijn borsten maken nog wel melk aan, maar ik heb geen toeschietreflex meer.

Deze week krijgt Lyanne 's middags niet meer (ze huilde net 5 min, maar is toch gaan slapen, ze moest eens weten dat d'r moeder aan de andere kant van de deur een potje stond te janken)!

Volgende week krijgt ze voor het slapen gaan niet meer en ik hoop dat ze dan uit zichzelf 's nachts ook niet meer zal komen.

Het is moeilijk, echt een afsluiting. Maar ik heb het geluk dat ze er zo lang van heeft mogen genieten en ik ook!

15 Maart hebben wij een feest van het werk van Jorg en dan hoop ik toch wel dat ze geen BV meer wil. Is toch een stuk makkelijker. Tevens de 1e avond (tot ongeveer 01:00 uur) zonder Lyanne. Ik wil ze gewoon thuis laten in haar eigen omgeving en dan vragen of mijn schoonzusje wil oppassen, als wij dan thuiskomen, kan ze nog gaan stappen. Ik wil ze niet meteen naar mijn schoonouders brengen, het is al raar voor haar dat ik ze niet naar bed breng en dan ook nog eens in een vreemd bed, nee, gewoon in haar eigen bedje.

Ik ga strijken, bah!

Dankjewel dat ik even mijn verhaal kwijt mocht!

Groetjes, Marieke

Hoi Marieke,

Een moeilijk moment inderdaad en ook al heb je al zolang gegeven..als je zelf nog niet echt klaar was om te stoppen blijft het toch moeilijk..!! De natuur heeft voor je gekozen moet je maar denken, en het geeft wel wat meer vrijheid, dat is op den duur ook wel lekker! Ik wens je veel sterkte, hoop dat Lyanne het snel accepteert en alvast een gezellig feest gewenst!

Liefs, Marcia mv Puck

Goed zeg dat je het zo lang hebt vol gehouden!!
Ik ben zelf na 15 maanden gestopt, maar denk dat wanneer je ook stopt je altijd ff moet slikken bij het afscheid.

aplaus! keurig gedaan hoor. Ik kan me je snik voorstellen, het is toch een hele fijne periode die je afsluit. Dat doen lang niet alle mama's je na. En op deze manier gaat het toch redelijk natuurlijk.

Hier nog wel bv, 3 keer en misschien straks tandemen.... maar soms.... soms denk ik ook wel ns, zou het niet veel makkelijker zijn om te stoppen?? maar ik kan het nog niet loslaten en mijn dochter is een bv-junk.... dus zolang het gaat, gaan we door en waar dit ophoudt???? geen idee. Las laatst iemand die al 5 jaar bv gaf aan haar dochter en dat komt me dan toch vreemd voor.... maar ja als ik niet ergens stop... we shall see.

liefs

Esther mama van Rêve 12-9-2006 en ivv pukje 17-4-2008

wow echt goed hoor!
en ja ik kan me voorstellen dat je ongelooflijk baalt dat je niet zelf de beslissing hebt genomen...

hoop dat het meevalt, het afscheid nemen van de BV, en dat je een heel gezellige avond hebt 15 maart!!

liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan