Snik, ik ga stoppen met de BV...

Hey Marieke,

Wat een moeilijke tijd voor jullie, het was toch een deel van je dagelijkse ritme. Ik neem mijn petje voor je af, zo lang bv geven, pfff niet mis. (moet er ook niet aan denken om 's nachts mijn mandje uit te komen voor een voeding)

Het zal voor jullie de komende week allebei best moeilijk zijn, maar je zal altijd haar lieve mama blijven, vergeet dat niet. Ook al is ze misschien even boos of teleurgesteld.

Heel veel succes de komende tijd.

Liefs Nanda

PS. mocht het niet lukken met de oppas dan geef je maar een gil, ik heb oppas aan huis en kan daardoor makkelijk weg hier.

Hey Marieke,

Wat een moeilijke tijd voor jullie, het was toch een deel van je dagelijkse ritme. Ik neem mijn petje voor je af, zo lang bv geven, pfff niet mis. (moet er ook niet aan denken om 's nachts mijn mandje uit te komen voor een voeding)

Het zal voor jullie de komende week allebei best moeilijk zijn, maar je zal altijd haar lieve mama blijven, vergeet dat niet. Ook al is ze misschien even boos of teleurgesteld.

Liefs Nanda

PS. mocht het niet lukken met de oppas dan geef je maar een gil, ik heb oppas aan huis en kan daardoor makkelijk weg hier.

Hey Marieke,

Liefs Nanda

Dank je Nanda! Je bent een schat!!!

Mijn schoonzusje sprong zowat door de telefoon toen ik het vroeg, vooral toen ze hoorde dat zij Lyanne eten moet geven en naar bedje mag doen. Ze heeft er nu al zin in.

Kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt. Jammer dat het terugloopt. Nu maar hopen dat Lyanne geen ontwenningsverschijnselen krijgt, haha. Maarre, petje af hoor. Je hebt het lang "volgehouden".

Groetjes,
Nelly.

Wat knap van je, dat je het zolang hebt volgehouden Het is inderdaad ook afscheid nemen, dat vond ik ook het zwaarste Bij ons 15 maanden bv, en toen heeft Thijs er zelf een eind aan gebreid, die laatste keer was echt zwaar. Maar nu gaan ook andere tijden komen, en is je kleine in een keer 'n stuk ouder,hihi. Bij elke tijd horen leuke en minder leuke dingen, maar het is gewwon 'n topprestatie wat jij samen met je kleine gehaald hebben. Heel veel succes groetjes Wendy

Terug
Bovenaan