snik,ik mag niet mee met de pufbus...

Wat balen voor je meid! Ik ben (volgens mij) ook vandaag ongi geworden
en ook een cyclus van 28 dagen, dus we hebben tegelijk onze nod. Kunnen
we de volgende ronde samen in de stress zitten!

Tammy en Coortje!

Ik voel me er redelijk rustig onder,beter dan vorige maand,met mijn blunder!!
Ik heb gewoon het gevoel dat ik voor 2007 zwanger raak,waarom?,geen idee.
Hoop natuurlijk niet dat het een teleurstelling wordt....
En jij Tammy...nog geen duivels??
Ik ga voor je SUPERDUIMEN!!!

Nou,er zijn alweer veel aanmeldingen voor de klusbus...ik ben blij dat ik niet allen in die   bus zit!!

Thanx Swin!! Nee nog geen rooie,  wel nog steeds lichtbruine duiveltjes. Las laatst hier iets over melkachtige afscheiding... nou dan heb ik chocolademelk-achtige afscheiding!! hahahaha...

Voelde ik me dele dag best redelijk,nu voel ik me ineens toch wel verdrietig..
Ik kreeg net een mailtje van mijn zus,zij woont sinds december in Munchen.
Ik moest huilen toen ik haar mail las,het ging over mijn oma,zij is vorig jaar gestorven en wij hadden daar een hele goeie band mee.
Ook mis ik mijn zus en haar kids,en nu ik zwanger wil worden leeft zij heel erg met me mee.
Opeens overvalt me het verdriet..het verlies van oma,en ook een beetje van mijn zus...
Pfff...schiet weer vol,sorry

Heeee wat is dat nou... kom... hier heb je mijn schouder...

Ja die hormonen maken het er al niet gemakkelijker op en dan wordt  ineens alles je teveel... geef maar lekker toe aan die traantjes en bedenk nog maar eens wat voor fijn mens je oma was en hoeveel je van haar houdt...

Kijk ook  nog maar een keertje extra  naar het plaatje van een paar berichtjes terug...

Kus,

Tammy

he swinnie,

ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Het is gewoon balen en natuurlijk mis je je oma en helemaal balen dat je zus nu zo ver weg woont. Even een knuffel voor je !
Hier kun je even lekker balen en verdrietig zijn.
Ik zal voor je duimen voor de volgende klus bus en ik hoop da het een kort busritje voor je zal zijn en dat je snel over stapt op de pufbus!

Terug
Bovenaan