A
Anoniem
Guest
Hé Neo,
Van harte gefeliciteerd!!!
Bij mij is het echter anders afgelopen....
De vk belde en die had nog een gaatje voor me op het einde van de dag.
Uit echo bleek: baarmoeder: leeg......... In ieder geval niet de grootte die het zou moeten hebben bij ca. 9 wkn.
Wel een slijmprop, wat inhoudt dat ik ieder moment kan gaan menstrueren..
Wat een domper...
De vk vroeg hoe lang we al bezig zijn...Ja, 1x raak..
In mijn beleving reageerde ze alsof dat nooooit voorkomt en dat we niet zo moeten zeuren. Wel jammer...
Ben in mei 2006 gestopt met prikpil en 1e menstruatie was begin september.
Alleen toen kreeg partner ernstig motorongeluk.. (gebroken rug)
Hij is bijna volledig hersteld en dat hebben we in oktober gevierd door een kindje te maken. zo'n ongeluk doet je toch inzien wat belangrijk is in het leven.
Ik heb mijn kinderwens altijd uitgesteld, omdat ik geen vaste baan heb en in mijn ogen dan niet voor een kindje kon zorgen.
ik heb nu spijt als haar op mijn hoofd. (ben nog jong, hoor, maar ik had nu al een kindje kunnen hebben.)
Mijn cycli is regelmatig: gem. 27/28 dgen. Ik zit nu op dag 34....
Heb wel rugpijn en "gerommel" in de buik...
Heb deze cyclus ook ovu.testen gedaan, maar allemaal negatief.
Sinds 24/11 ook mijn temp. bijgehouden en achteraf zie ik op cyclusdag 19 (lekker laat) een daling van temp. Tel daar 14 dgn bij op en dan komt de dag dat ik ongesteld (had) moet(en) worden..Zo zie je maar weer: een hormoonhuishouding laat zich niet sturen...
Heb om 10.45 afspraak met gynaecoloog. Ik weet de uitslag al, maar stel het toch op prijs als hij even van binnen kijkt of alles in orde is..
En daarna met een kruik op de bank...
Niet echt positief allemaal, maar wie weet herkennen anderen zich in mijn verhaal en hebben we steun aan elkaar...
Veel sterkte allemaal en Neo:
geniet ervan, he!
Gr. Estelle (Iris)
Van harte gefeliciteerd!!!
Bij mij is het echter anders afgelopen....
De vk belde en die had nog een gaatje voor me op het einde van de dag.
Uit echo bleek: baarmoeder: leeg......... In ieder geval niet de grootte die het zou moeten hebben bij ca. 9 wkn.
Wel een slijmprop, wat inhoudt dat ik ieder moment kan gaan menstrueren..
Wat een domper...
De vk vroeg hoe lang we al bezig zijn...Ja, 1x raak..
In mijn beleving reageerde ze alsof dat nooooit voorkomt en dat we niet zo moeten zeuren. Wel jammer...
Ben in mei 2006 gestopt met prikpil en 1e menstruatie was begin september.
Alleen toen kreeg partner ernstig motorongeluk.. (gebroken rug)
Hij is bijna volledig hersteld en dat hebben we in oktober gevierd door een kindje te maken. zo'n ongeluk doet je toch inzien wat belangrijk is in het leven.
Ik heb mijn kinderwens altijd uitgesteld, omdat ik geen vaste baan heb en in mijn ogen dan niet voor een kindje kon zorgen.
ik heb nu spijt als haar op mijn hoofd. (ben nog jong, hoor, maar ik had nu al een kindje kunnen hebben.)
Mijn cycli is regelmatig: gem. 27/28 dgen. Ik zit nu op dag 34....
Heb wel rugpijn en "gerommel" in de buik...
Heb deze cyclus ook ovu.testen gedaan, maar allemaal negatief.
Sinds 24/11 ook mijn temp. bijgehouden en achteraf zie ik op cyclusdag 19 (lekker laat) een daling van temp. Tel daar 14 dgn bij op en dan komt de dag dat ik ongesteld (had) moet(en) worden..Zo zie je maar weer: een hormoonhuishouding laat zich niet sturen...
Heb om 10.45 afspraak met gynaecoloog. Ik weet de uitslag al, maar stel het toch op prijs als hij even van binnen kijkt of alles in orde is..
En daarna met een kruik op de bank...
Niet echt positief allemaal, maar wie weet herkennen anderen zich in mijn verhaal en hebben we steun aan elkaar...
Veel sterkte allemaal en Neo:
geniet ervan, he!
Gr. Estelle (Iris)