SNIK SNIK

Hallo,
Ik reageer niet vaak maar lees wel vaak met jullie mee, mare is 2 dagen voor je nod niet veel tevroeg, bij mij laatste zwangerschap teste ik pas na een week overtijd en toen was deze nog steeds negatief pas bij bijna 2 weken overtijd gaf hij een vette plus, terwijl ik bij mijn zwangerschappen voor deze ook met 1 week overtijd had getest en toen wel positief dus alle zwangerschappen zijn anders, maar het lijkt me niet slim om voor je nod te testen want daar wordt je alleen maar onzeker van wacht een paar dagen of nog beter een week na je nod af dat geeft denk ik veel meer zekerheid.
Succes
mama van 4 kindjes

Nou DMD het is inderdaad gewoon te vroeg. Kon alleen de spanning ff niet meer aan en mijn mannetje was ook erg nieuwschierig.....
Maar ik wacht nu ook gewoon een paar dagen na mijn NO
D voor ik weer ga testen. Tenzij die RD komen natuurlijk....

ja het waarschijnlijk ook veel te vroeg en zijn we gewoon veel te ongeduldig en hebben we dus nu nog een beetje hoop...hoop doet leven, ik hoop alleen dat het geen valse hoop is?!!?

Bij deze wens ik dus iedereen veel geduld toe en hoop ook dat iedereen postitie kan blijven (inc. myself!)

kuz

hoi dames,

helaas zijn ze vandaag gekomen die vervelende RODE DUIVELTJES
1 dag tevroeg want had morgen NOD.

op naar de volgende ronde van spuiten en klussen

iedereen heel veel succes en ik ga duimen voor de gene die ook nod hebben maar nog gen rd hebben gezien

groetjes xx moekje

Terug
Bovenaan