snik snik....

A

Anoniem

Guest
En ja hoor, ook hier is oma op bezoek gekomen. Ik baal verschrikkelijk, Meer omdat ik vreselijke opgeblazen en pijnlijke borsten heb en geen krampen in mijn onderbuik. Echt wordt helemaal gek van mijn lijf!!!!
Maar ja niks aan te doen, vanavond lekker een baleys bij de koffie en een potje janken en op naar de volgende maand.

andere meiden veel succes met de klus!

Groetjes Tataartje

Hè gedsie, wat een vervelend nieuws!! Ik hoop dat het volgende ronde raak is voor je. Zul je zien: steeds maar letten op symptomen en terwijl je als het raak is misschien wel helemaal niets anders voelt dan anders....

Geniet van je welverdiende drankje bij de koffie. Verdrietig zijn en dan vol goede moed weer door.

Sterkte en liefs,
Melian

Hey wat vervelend heb vandaag ook oma op bezoek gekregen en dat na een week overtijd. Echt zo balen. Maar ja er zit niets anders op dan gewoon blijven proberen.

Hè klote meis! Een stevige borrel dan maar en samen verder. Hopelijk niet al te lang ;-)

Lfs

Echt balen voor je... Een dagje huilen kan ook geen kwaad, laat het er maar lekker uitkomen hoor! Succes de komende maand. Lfs Issatje

Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden :-(
Even balen moet kunnen! En dan vol goede moed op naar de volgende ronde.
Heel veel succes!

Jammer meid!!! Blijft toch altijd weer rot als het niet raak is! Even goed uithuilen met een borrel en dan weer door naar de volgende ronde. Veel succes meid!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan