snik snik....

Hé verdorie!

Ook ik genoot al stiekum van het idee......helaas kwamen vandaag de rode duiveltjes op bezoek. Erg balen inderdaad!

Houd moed lieverd!

Liefs mij

balen balen balen
ja ik denk ook wel eens gewoon niet meer luisteren naar je lichaam en gewoon kijken wat er gebeurt, maar das niet makkeleijk hahaha
helemaal niet aangezien we het allemaal zo graag willen.
ik wacht min of meer op mijn oma zodat ik weet dat alles weer goed op gang is gekomen na de mk
heb wel het idee dat mijn ei is geweest aangezien mijn temp al een week hoger is. als ik daarvan uit ga krijg ik volgend weekend bezoek, we zullen zien

proost voor vanavond lekker toastje file erbij en een groot stuk leverworst hihihi
veel klusplezier volgende week

Gatsie meid, wat vervelend!!!!!!
Niet leuk, hopelijk ben je aan t genieten van je drankje! :-( Op naar de volgende ronde! Ik wacht op mijn oma, is dat synoniem voor nod's? ;-)

Nou, ik ben ook ongesteld geworden gisteravond, de 1e keer na mijn miskraam. Moest ook wel even huilen, want dit is wel weer erg confronterend om weer met tampons enzo aan de gang te gaan. Had gehoopt die voorlopig niet meer nodig te hebben! Maargoed, ik trek vanavond ook lekker een wijntje open en eet 5 boterhammen met smeerworst!! Succes met klussen over 2 wk!! Ik ga zeker mijn best doen!!

Ha meiden,

super bedankt voor jullie troost. Ik heb gisteren geen borreltje durven te drinken. Gistermorgen had ik van die beuine smurrie waardoor ik dacht dat mijn ongi was begonnen, maar dat was het dan. tot nu toe heb ik dus helemaal niks meer. Ook geen bruinig spul. Weet nu dus helemaal niet meer wat er met mijn lijf aan de hand is. Ik kijk het nog even aan en anders ga ik vrijdagmorgen testen en als dat negatief is daarna even bij de HA binnen lopen. (vrijdag is altijd open spreekuur) .

Ik hou jullie op de hoogte!!!! Ben nu alleen zo onzeker als maar kan!!!!

Is het nu over dan, het bloed?? Dat zou op zich een mooi teken kunnen zijn toch?

Hee ,

Vervelend hoor ook bij mij is Oma weer op bezoek en nu vind ik haar heel lief hoor haha van mij mag ze weg blijven !!

Maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen !

Lekker uithuilen doe ik ook iedere keer als ik weer ongesteld ben en dan weer met frisse en nieuwe moed er tegen aan !

Hoi mamma-anna.

Ik heb na 5 druppels bruin bloed van gistermorgen geen bloed meer gezien. Ik heb ook nog steeds pijnlijke borsten. Ik heb nog geen test gedaan, omdat ik voor de zekerheid nog even wil wachten of ik neit toch nog ongesteld ga worden. Is het er vrijdag nog niet dan test ik vrijdagmorgen!!!!
Ben erg benieuwd.

Terug
Bovenaan