vandaag weer voor controle naar het ziekenhuis, mijn ei was mooi gegroeid en was 20 mm. Eindelijk waren we op het juiste moment voor de samenlevings test en konden we na bijna een half jaar van uitzoeken in het ziekenhuis wanneer de juiste tijd was te horen krijgen dat de uitslag negatief was en er alleen maar dode zaadcellen te vinden waren. Heb ze zelf nog gezien en ze lagen zo stil als wat. Eerst maakte ik nog een grapje omdat hij ze eerst helemaal niet zag, dat ze allemaal al door waren gezwommen. Zucht eerst maak je geen eitjes aan dan kunnen ze niet door je baarmoederslijm heen en nu, ik ben bang voor wat komen gaat. Over drie weken krijg ik een hsg en zien we of er daar misschien ook nog wat fout is. Daarna maken zij een schema met mijn slagings kansen met clomid en gaan we evt verder kijken voor een vorm van insiminatie. Heeft iemand ervaring met dezelfde problemen en wat zijn er voor verdere mogelijkheden hierna. Wordt het dan meteen IUI of zijn er nog andere middelen.
Hoor het graag.
P.s. Ik voel me wel een beetje alleen hier op het forum heb het idee dat ik alleen nog mama peet van de oude garde ken en Pleun. Zucht helaas ben ik dus nog steeds niet zwanger. snik snik zit er ff doorheen.
liefs van Mariska
Hoor het graag.
P.s. Ik voel me wel een beetje alleen hier op het forum heb het idee dat ik alleen nog mama peet van de oude garde ken en Pleun. Zucht helaas ben ik dus nog steeds niet zwanger. snik snik zit er ff doorheen.
liefs van Mariska