Snik weer slecht nieuws

Nog even voor de duidelijkheid mijn man heeft prima zaad dus daar licht het niet aan twijfel daarom ook of ze mij meteen naar de IUI of IVF gaan sturen.

groetjes van Mariska

Hoi Mariska,

Je hoeft je niet alleen te voelen hoor!!!!!
Ik schrijf hier ook al anderhalf jaar. Misschien niet zo veel als andere, maar toch.....
Misschien mag je nu voor IUI. Bij IUI spuiten ze het zaad voorbij de "gevarenzone"naar binnen. Als je vijandig slijm hebt, wordt die dus overgeslagen. althans, dat   hebben ze mij verteld.
Lieve meid, heel veel sterkte en als je er zin in hebt, kom je maar lekker klagen! Daar is het forum voor, toch?

Lfs, Kippie.

Hoi lieverd! Ik herken je verhaal hoor, ook de je je erg alleen voelt hier, ik heb daar ook last van. Te meer omdat ik bijna niemand reageert om mijn berichtjes, alleen ook de oude garde dan! Ik heb leuk contact met Ibbeltje en wij zitten dan vaak onder hetzelfde kopje door te forummen!

Zet hem op hoor je kan het! Zie mijn berichtje onder "Voor Pleun..........", voor mijn verhaal!

Liefs, Pleun

Hoi,

Misschien ken je mij ook nog wel, jouw naam komt mij nog wel bekend voor. Ik ben destijds naar een andere site overgestapt omdat je daar ook mailtjes kreeg wanneer er reacties waren zodat ik niet heel lang op het forum hoefde rond te dwalen (veslaving...). Kom hier af en toe nog even langs.
Bij ons gaat het ook allemaal erg moeizaam. Heb net weer te horen gekregen dat ik opnieuw geopereerd moet worden. Heb een cyste in mijn linkereierstok en deze belemmerd de werking van die eierstok. Ik kan helaas alleen maar via links zwanger worden omdat ik rechts geen eileider meer heb (BBZ), het schiet dus niet op en het is zo moeilijk. Die onzekerheid of het ooit zal gaan lukken!
Gelukkig doet de gyn zijn best om ons te helpen maar elke bezoekje is het weer iets anders en je staat vaak zo snel weer buiten en daarna komen de vragen pas naar boven.
He, heel veel sterkte, hoop dat je binnenkort eens goede uitslagen zult krijgen!

Gr.
Ineke

Terug
Bovenaan