snik

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik geloof dat het er al weer op zit voor deze maand. Zojuist een beetje bloed op mijn papiertje. Heb er ook even een tampontest tegenaan gegooid en die was redelijk bebloed. Ik weet dat het nog een innestelingsbloeding kan zijn, maar geloof er niks van. Ik vrees dat het gewoon weer niet gelukt is.

Trouwens wel een beetje een rare dag dan. Op babybrabbel (ben ik net gauw gaan kijken) zeggen ze dat zondag maandag of dinsdag pas mijn nod is, en ik ben ook al een tijdje heel regelmatig. Steeds 35 dagen, waarom dan nu ineens maar 31 ofzo??

Ben echt even helemaal in de war hoor.....Het kan een innesteling zijn toch??? Ik durf niet te hopen, maar je weet het niet.......

Nou goed, als het echt die kl*te duivels zijn, dan gaat mijn man deze maand zijn zaad laten testen. Dan weten we dat ook maar weer.

Liefs van een verdrietige Annet

OOH nee!!

wat ontzettend sh*t!!
maar er is toch nog hoop!! ik bedoel je leest heel veel verhalen over vrouwen die zwanger zijn en bloedverlies hebben....echt waar!!

ik hoop echt dat het niet doorzet!! ik hoop het echt.....

succes

liefs Bri

quote: wondernetje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-09-2005 10:55:03'));

Hoi allemaal

Ik geloof dat het er al weer op zit voor deze maand. Zojuist een beetje bloed op mijn papiertje. Heb er ook even een tampontest tegenaan gegooid en die was redelijk bebloed. Ik weet dat het nog een innestelingsbloeding kan zijn, maar geloof er niks van. Ik vrees dat het gewoon weer niet gelukt is.

Trouwens wel een beetje een rare dag dan. Op babybrabbel (ben ik net gauw gaan kijken) zeggen ze dat zondag maandag of dinsdag pas mijn nod is, en ik ben ook al een tijdje heel regelmatig. Steeds 35 dagen, waarom dan nu ineens maar 31 ofzo??

Ben echt even helemaal in de war hoor.....Het kan een innesteling zijn toch??? Ik durf niet te hopen, maar je weet het niet.......

Nou goed, als het echt die kl*te duivels zijn, dan gaat mijn man deze maand zijn zaad laten testen. Dan weten we dat ook maar weer.

Liefs van een verdrietige Annet

hallo annet!

wat ontzettend k*t zeg! ik voel ontzettend met je mee, ik hoop voor je dat het innestelling kan wezen! ik zal voor je duimen!

ik hoop dat het zaad van je man goed is, en dat het gauw raak zal zijn!
ik vind het heel lief van hem dat hij dat wil doen!
lijkt mij wel spannend voor de man!

dikke knuffel van Wilma

Dank je Bri, echt heel lief van je, maar ik geloof er even niet meer in hoor. Ik weet het ook allemaal niet meer. Ben echt even behoorlijk wanhopig. Misschein kan ik mijn man vragen om gelijk de HA te bellen. Hebben we toch weer iets om naar uit te kijken.......
Ik ga ook maar eens aan de Ben&Jerry's

Heel stiekem duim ik nog een beetje. Misschien haal ik straks toch even een goedkope test voor als het niet doorzet. Ik kijk wel even.......snik

LiefsAnnet

Hoi Wilma

Jij ook bedankt. Ik kan het echt wel even gebruiken nu.......voel me echt zo Klote.
Geloof dat ik ook echt wat krampen voel, zal dus echt wel waar zijn.........

Maar goed, ik wacht nog even af...
Dikke kus Annet

Nog even volhouden! misschien is het inderdaad een innestelingsbloeding, zeker omdat je altijd zo regelmatig bent. Maarre, Ben&Jerry zijn altijd welkom!!

Wat ontzettend k*t is dit zeg.....lees net je berichtje aan mij en was je zo positief en nu dit......die rotduivels!!!!!

Misschien is het idd een goed idee om dan maar meteen een afspraakje met de huisarts te maken. Zoals je zelf ook zegt, heb je dan iets om naar uit te kijken. En ondertussen gewoon doorklussen hoor, want het kan net zo goed volgende maand raak zijn.

Veel sterkte de komende dagen met je verjaarsvisite en al.....

Liefs, Clau

Hee Clau

Dank je voor je lieve woorden
Ik heb heel stiekem nog een klein beetje hoop omdat het 4 a 5 dagen te vroeg is. Ik hoop natuurlijk op een innesteling. Maar eigenlijk geloof ik er niet in. Ik ben inderdaad heel blij dat mijn mannetje dat al wil doen. Maar goed, we wachten nog even af.....  

Moet alleen zo even tampons gaan halen om het in de gaten te houden, en dan zie ik het wel weer.

Liefs Annet

Terug
Bovenaan