snik

Hoi Annet,

balen joh en helemaal omdat je dat dan weer een paar dagen eerder hebt. Maar wat de anderen ookal zeggen, positief blijven.

Goed idee om je mannetje een test te laten doen. Voordat ik zwanger werd van mijn zoontje had mijn man ook een afspraak gemaakt. De afspraak stond op dinsdag en maandag had ik een positieve test! Dus................het kan altijd.

Ga maar lekker even balen en ijs eten en alles komt goed hoor.

groetjes mama van jesse

Was ik nog even.
Bedenk me net iets wat het nog erger maakt!!!!! Mijn man moet binnenkort om medische redenen besneden worden. Dat zou vrees ik betekenen dat ronde 9 bij deze al niks skan worden. Of misschien ronde 9 nog wel maar ronde 10 niet. OOOOO laat het in godsnaam een innesteling zijn..............

Lieve Annet,

Wat onwijs klote zeg, ik zit mijn duimen helemaal blauw te draaien voor je!!!!!
Ik hoop het zo voor je  dat het een innesteling is en dat het niet doorzet.

En dan ook nog de besnijdenis van je man dat is ook wel heeeeeeel rot zeg.
Dat betekend weer een maand verloren om het maar zo te beschrijven.
Maar als we van het positieve uitgaan hoef je je daar niet druk om te maken en komt het helemaal goed.
Ik hoop het echt!!!!!!!

Succes liefs en een knuffel Bibbi

Hoi meid

Ik hoop voor je dat alles goed kom ik zal voor je duimen

gr ronda

Hoi meiden

Dankjulliewel voor de lieve berichtjes en het duimen.
Ik ben nog steeds behoorlijk in de war. Ik bloed nog steeds een beetje dus vrees echt dat ik gewoon ongi ben geworden. Snap alleen niet dat dat 4 a 5 dagen te vroeg is. Als het al afwijkt is het altijd te laat en nooit te vroeg.

Ik heb ondertussen natuurlijk al op internet gezocht en het kan dus wel. Alleen moet het dan wel stoppen. Morgen zal ik dus meer weten. Voor nu, blijf ik even lekker in mijn dipje hangen en ga ervanuit dat het weeeeer niet raak is.

Dikke kus Annet

Hey Annet..

Wat word je heen en weer geslingerd meid.. kan me voorstellen dat je heel onzeker bent nu. Bij een innestelingsbloeding ben je over het algemeen niet meer dan 1 maandverbandje nodig.. wat er verder nog komt is dan wat oud bruin bloed dat in je schede is blijven hangen.. Ik hoop echt echt echt dat het om een innesteling gaat!!
Zal voor je duimen meis.. zou het leuk vinden als jij straks ook op het meiforum bent..

Heel veel liefs en hou je taai. Bats

Hee Bats

Het stomme is eigenlijk dat het er nog niet eens echt vanzelf uitkomt. Ik loop natuurlijk steeds tampontesten te doen en dan komt er steeds wel wat mee. Maar het loopt niet vanzelf.
Ik hoop zo dat het stopt want ik wil zo graag en ik zou zooooooooo graag gezellig met je meegaan.......

Maar goed, lief dat je aan me denkt, je hoort het wel weer...
Dikke kus Annet

Hoi Annet

Ik hoop voor je dat het een innesteling is! Ik ben ook nooit te vroeg ongi, wel soms 1 of 2 dagen te laat.
Ik duim voor je!
liefs Syllie

Terug
Bovenaan