snoep

mama van Sandy

Ik ben jose mama van Danique en ze word 3juni 2jaar.
kan ik er om worden al die mensen die zich er meebemoeien over wat wel en niet goed is   voor je kind ! Als jij niet wilt dat je kind snoep krijg moeten ze daar respeckt voor hebben .Danique snoept nooit alleen rozijntjes krijgt ze overdag maar echt snoep nee ,ze kan nog genoeg snoepen de rest van de leven en ik krijg wel eens een raar gezicht en een opmerking   nouja dat is dan pech .
Tuurlijk als er een verjaardag is dan kan je dat niet tegen houden maar wel inde hand houden   . en mijn ouders en schoonouders weten dat .
dus als ze respeckt voor je hebben laten ze dat , dus als je het niet wil gewoon nee zeggen .en je kindje zal wel een keer huilen als niet krijgt gaat wel over.
succes jose
 
Hallo,

Leuk om dit onderwerp te lezen, je vraagt je toch af waarom de winkeliers nog zoveel snoep uitdelen als wij er allemaal zo op tegen zijn.
Onze dochters zijn 6 en 3 jaar en ze mogen 1x per dag iets uit de snoeptrommel, 's middags als de oudste uit school komt. Dat weten ze en ze vragen eigenlijk verder ook nooit om snoep.
Bij de supermarkt krijgen ze een snoepje bij de kassa, maar dat is dan 1x per week.
Onze jongste heeft ook een keer bij Kruidvat een snoepje uit zo'n "schepbak" gekregen (van de winkeljuffrouw). Prompt de eerstvolgende keer pakte m'n dochtertje zelf een snoepje uit zo'n bak. Stond diezelfde!! winkeljuffrouw boos naar me te kijken en vroeg ze of m'n kind geen opvoeding kreeg. Sorry hoor, maar toen heb ik er wel even boos wat van gezegd!! Niet dat ik het goed vond wat m'n dochter deed, maar die vrouw had het haar zelf geleerd. En ik maar weer moeite doen om het af te leren!

Groetjes Annemarie
 
Terug
Bovenaan