Snoepen

hoi hoi tooske,

ook ik moet van mezelf zeggen dat ik nogal veel ben gaan snoepen.
ben vandaag op controle geweest
(week 28)
en algehele check gehad.
alles was goed, ook mijn suiker: 4,7
en dat terwijl ik al 10 kilo ben aangekomen.
en ook mij viel me op dat ik veel meer dorst heb.

dus ik zou me nog niet al te veel zorgen maken, en gewoon ff op de uitslag wachten.

p.s dat is normaal hoor dat ze je bij 28 weken weer helemaal controleren.

groetjes en sterkte van dolfijntje
 
hoi,

ik loop in het ziekenhuis voor controles, en moet daar ook bevallen vanwege eerdere keizersnee, in het vu word je dus helemaal niet gewogen, ze controleren aan het begin je bloed, en iedere keer de bloeddruk, en het hartje, af en toe echo's, alleen als de bloeddruk stijgt gaan ze verder controlerenj, ik vind dit een zeer relaxte manier, in mijn eerste zwangerschap moest ik steeds op de weegschaal, en kreeg dan zelfs comentaar als ik teveel aankwam
 
Hoi Tooske,Is het niet verstandiger om een andere naam te gebruiken voor dit forum.Natuurlijk belachelijk dat dit nodig is,maar het voorkomt je wel een hoop gezeik en wat maakt het nu uit hoe je heet.Als je maar een antwoord terug krijgt waar je iets aan hebt.Groetjes Didi
 
Hoi Tooske,

Ik zou gewoon je naam blijven gebruiken en totaal niet reageren op die flauwe reacties. Dan heb je hen er het meest mee. Doordat jij reageert, hebben zij plezier. Door hen te negeren, is het plezier er snel weer af.

Groet Fonske
 
Hoi Tooske,

Ik ben zelf de laatste weken ook enorm aan het snoep en de chocolade gegaan. Ik vermoed dat ik de laatste 3.5 weken 2.5 kilo ben aangekomen, terwijl ik in de eerste 16 weken in totaal maar 2 kg was aangekomen. Zou ik nu met 20 weken dus op in totaal op 4.5/5.0 kg zitten. Ik weet niet of dat veel is, ik moet maandag op controle in het ziekenhuis en dan zal ik het vragen. Ik ben benieuwd.

Groetjes, Jane
 
Terug
Bovenaan