snoepje, stukje worst, broodje

Hier ook hoor!Heel erg.....Bij de bakker, mag ze een broodje?Of ze vragen niet maar geven gewoon....Bij de groenteboer, mag ze een snoepje?Bij de slager, mag ze een plakje worst?Bij de drogist, mag ze een dropje?pff en dat om 11 uur(dan doe ik altijd me dagelijkse boodschappen)daarna moet ze dus eten....Ik pak het niet aan, maar pas een plakje worst aangepakt, ze vondt het natuurlijk heerlijk!Maar ik heb liever dat ze der broodje helemaal op eet en de melk opdrinkt...Maar ja af en toe is ook niet zo erg!
Ik vind het wel irritant als ze het gewoon geven en niet eerst even vragen.Dan zeg ik er ook gewoon wat van hoor!

tja,

Ik bekijk het tijdstip... en hoe ze die dag tot die tijd gegeten heeft.
Daar baseer ik het op, maar een plakje boterhamworst.. stukje eierkoek.....   zolang het niet hard/glad is krijgt ze het van me... míts ze goed gegeten heeft, moet ze nog eten heeft ze pech.

Groetjes Debby

Ik ben het ook nog niet tegengekomen. In onze supermarkt zijn de producten die ik koop vrijwel allemaal zelfbediening, dus dan kom ik niet in aanraking met aangeboden etenswaren. Alleen bij de drogist komen we eventueel een aangeboden dropje of fruitgummetje tegen. Vind ik niet zo erg; dat hoort toch nog een beetje bij "de ouderwetse drogist". En dat ene snoepje...

Lara eet sinds een maand of 2 af en toe een stukje vlees met ons mee en dus ook wel eens een plakje rookworst of  verse worst. Daarnaast hebben we nu 2 of 3 keer een verjaardag gehad waar een stukje kaas of worst werd aangeboden; dan voer ik haar wel een plakje worst. Is ze helemaal gek op! 't Is echt een vleeseter...

Maar ik vind dat men in de winkels ook wel eerst aan de ouder moet vragen! Zeker wat Ducky zegt; om 11.00 uur 's morgens al zo'n wagonlading aan etenswaar aangeboden krijgen. Zeker op een dorp moet men toch weten dat elke winkelier uitdeelt!

Jacoline mv Lara.

We waren zondag op verjaardag en daar kreeg Dean een chocolaatje aangeboden . Het kan aan mij liggen hoor, maar je geeft je kindje toch nog geen Belgische bonbon? Ik heb maar even duidelijk gemaakt aan mijn vriendin(!) dat dat niet zo verstandig is. Ze vond het geloof ik maar vreemd. Haar dochter at met 1 jaar al wel chocolade, chips en snoep. Even later kwam ze met een schaal kaas en worst. Die heb ik ook maar vriendelijk geweigert. Hij eet het namelijk niet. Ik heb wel eens geprobeert of hij een stukje worst ofzo wil, maar hij moet het niet hebben.
Ik had het trouwens een keer bij de bakker. Daar vroeg die mevrouw of Dean een stukje ontbijtkoek mocht (Dean was toen 11 mnd). Het was superdroog en keihard. Hij moest er niets van weten. En ik ook niet.
Ach, het zal vast niet de laatste keer zijn vrees ik.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan