snoeppie eten

Cheesdippers!!! Die vind ie super! En chipito chippies maar die krijgt maar heel soms, omdat ie nog de enige hier is zonder overgewicht en dat wil ik graag zo houden!

Groetjes van Cissy

Hoi,

Ahh zo lief, doet Tess ook zo graag, heerlijk uit een bakje eten. Rozijntjes, blokje kaas, Nibbits, Kaaskoekjes en  All-bran vezels zijn hier wel favotiet.

Liefs Nanda

iris vind alles wel lekker wat ik haar voor schotel(en niet voor schottel)
honden brokjes eet ze ook op. wij hebben een hond en die brokjes staan in de keuken zodat ze er niet aan kan. maar laats waren we ergens op bezoek en was ze met de balletjes aan het spelen van die hond en er laggen ook nog een paar brokjes. was net te laat om ze uit de mond te halen had ze er een of 2 door geslikt.
bah.

maar ze vind die rijstesnoepjes ook erg lekker
nibbits, krentjes snack a jacks. met karamel en cheese smaak.
koetjesreepjes en de fruitrepen en liga's
genoeg variatie.
maar ze krijgt meestal 1 keer perdag wat lekkers.

zo doe je nog eens wat tips op: all bran, aardbei en appel stukjes van de Hema, cheesedippers, manna

handig! ga het zeker proberen!

Ivar lust graag een Cracotte (cracker), vandaag net de volkoren variant gekocht, eens kijken of ie dat ook lekker vindt!

liefs Jenneke mv Ivar

Leuk onderwerp weer.

Heej nelleke, mijn mannetje eet ook graag doekjes gelukkkig is hij dus niet de enige met die rara hobby. Als kasper ergens doekjes ziet liggen dan kan hij heel hard kruipen !!!

Verder is hij gek op rozijntjes, (volkoren) soepstengels en een plakje worst gaat er ook altijd in.

liefs Pauline

Terug
Bovenaan