snotteren,hoesten,keelontsteking..heeeeel fijn zo!

hallo dames,

ik voelde het vrijdag al,mijn keel voelde beetje schraal aan en ook mijn neus begon wat te "lopen" .
verder had ik een heerlijke plek mondvuil in mijn mond,dat heb ik meestal als ik ziek ga worden..
en ja hoor gister was het zover..een flinke keelontsteking..verschrikkelijk hoesten tot mn longen er bijna meej uitkomen en dan nog een hele slijmfabriek van binnen..normaal is dit al niet leuk om te hebben..maar als je dan ook nog eens op het laatste in je zwangerschap loopt dan helemaaaal niet!
mijn baarmoeder zit wel zo hoog dat ik gewoon piep als ik ademhaal en meneer is naar mijn weten nog altijd niet ingedaald dus zullen fijne daagjes worden!
Verder heb ik sinds afgelopen vrijdag weer flinke verschijnselen van een hoge bloeddruk :-(
sterretjes zien,hoofdpijn die maar niet weggaat..het wel bekende bandgevoel,veel vochtvasthouden en ga zo maar door! nu kan het ook samen hangen met het "ziek" zijn..maar hou het toch wel weer in mijn achtrhoofd dat het morgen wel eens "feest" kan zijn..moet morgen op controle bij de gyn dus kan het meteen bekeken worden!
hoop het natuurlijk echt niet! ik ben namelijk zaterdag zelf jarig,en zou graag thuis zijn dan! wel wat beter voelend als nu ,want dit is echt niks!

nog eeeeeeven doorbijten en dan is het zover!

Liefs Kim vandaag 35weken joehoeee!!!

Jij hebt het echt goed te pakken! 'Gelukkig' hield het hier op met een fikse verkoudheid, maar met die hoogliggende baarmoeder, was dat geen pretje!

Ik hoop dat je frummel zich nog even gedeist houdt tot 'ie officieel klaar is (37 w 1d?) en dat het een beetje okay gaat met die bloeddruk van jou.

Hoe dan ook; beterschap!

ja dat is hem maar geraden! hahaha! zo bevallen lijkt me echt totaal niks! aangezien hij wel lekker druk is in de buik,zal hij het nog wel goed naar zijn zin hebben!

Hoe is het nu met je?
Hier ook sinds vrijdag rauwe keel, verkouden, rommel in de keel etc.....
Ben ook weeer erg moe, maar komt misshcien door het minderen met de staaltabl? Zal eens vragen hier of ze het nog eens meten....

Ben 1,5 week geleden net zo ziek geweest. Heb niet het idee dat frummel in mijn buik er ook maar iets van mee heeft gekregen. Vroeg me toen alleen wel af hoe dat in de buik moet klinken als ik hoest.
Even goed neussprayen, en rustig aan.

ondanks dat ik me zo ontzettend beroerd voel.zit ik ineens op mn knieeen de keukenkastjes uit te soppen :-S
dat vond ik gewoon nog even belangrijk..soms snap ik niks van mijzelf haha!
zal het vanavond en morgen wel moeten afkopen met behoorlijke bekkenpijn en rugpijn en heeel veeel harde buiken! maar ach dan hebben we dat ook weer gehad.
ben zelf wel zo slap als een dweil..die nesteldrang ook :)

Terug
Bovenaan